Yangı


Gitmesem de görmesem de, orada bir yerde canımın yangısı
Kaderimi ıslatır omzumdaki dudağın, dönme yüzüme ağlarsın
Sana duvar sırtım, bana ağır; göğsüm mermi dolu, sevgi mezarlığı
İyiyim bil beni göstermesem de, benden bile korusun gövdem seni

En güzel halimi benden değil senden çaldılar
İçimdeki sevgileri, hevesi kazıyıp attılar
Bana bile çok gördüler benden bir parçayı
Herkes yabancı, korkum müzelik, ilk sana yönelik

Ya pay alırsan hüznümden, anlamadığın uzaklığımı reddederken
Ölüm gibi çıkarsan günümlükten, sen de gece olursan
Ansızın arkamı döndüğümde artık orada bile olmazsan
Nedir ki sen dediğim, benim üzülmemiş halim.

Yakmadan kaçmadan var mı yolum sana çıkan
İzbeyim, üstümü örtsen de bekleme başımda
Ben de güzeldim -bir zamanlar- değilim sana göre
Kabul et yangısı yazık, çizgisi ince ikimizin


0 Yorum:

Yorum Gönder