Sana Da Kırgınım


Başlığı görsen şaşırır kızarsın galiba, "olmayan birine de kırılınır mı be adam?" diyebilirsin, bunu anlarım; ben sevdiklerimi hep anlarım zaten bir şekilde, beni sevmeyişlerini bile... Sen? Sen beni severdin belki sevgili ruh eşim ama konumuz bu değil. "Belki" demem acıttı di'mi canını, yani benim gibiysen acıtmıştır, özür dilerim. Kırgın olan ben, özür dileyen ben, Alptuğ Dağ olmak bu işte.

Bilemezsin gerçi, çünkü geç kaldın bana, yetişemedin, derhal burada olman gereken çok an, çok gün, çok gece oldu ama kim bilir kimdin.
Bana geç kalmış olman, artık gelmen gerekmediği anlamına gelmiyor bu arada, kızgın da değilim, kırgınım sadece. Bu ne demek biliyor musun? Aslında açık açık, gel ve bari teselli et demek, buna bile ihtiyacım var demek.

Denemedim mi sanıyorsun diyebilirsin, evet öyle sanıyorum ama bunun için bana kizabilir misin sen söyle güzelim. Bulunduğum şeyin adı durum bile değil artık sen düşün. Alıngansam, bil ki elimden dahası gelmediğinden.

Aslında biliyor musun bunu şuan fark ettim ki yokluğun beni rahatlatıyor galiba, olmayan biri hiç gidemeyeceğinden, ister istemez daha güvende hissediyorum sana karşı.

Eşim dostum her an bırakıp boşluğa atlayabileceğim ince birer dal sadece, var olan bir yokluğun, bir kızımız ihtimali.

Sevmek rezilce korkulu olacaksa bile, gel hadi. 

,

0 Yorum:

Yorum Gönder