Ben Bene


Kendimi ikna etmekte delice zorlansam da yalnız olmadığımı biliyorum okuyucu. Yine de bir yerlerde kimselerin anlamadığı bir şeyler var, üstelik bu defa benim de gayet anlatabildiğim şeyler. Benim açımdan bakamadıkları için doğal olarak kendi kendime kalıyorum öyle düşün, delice betimlesem de netice değişmiyor.

Çoğunun huy bildiği, kişilik bildiği ve belli ki üzerinde o kadar da durmadığı epey şey aslında benim için yıkıcı, hala ilk günkü gibi. Alptuğ böyle biri değil, Alptuğ yapamıyor. Görmüyorsunuz. Görmek istemiyorsunuz belki de... Düşündüm de bir resimmişim gibi uzak, soyut ve soğuk bakıyorsunuz, sizin için bir metafor, birer şaka hatta daha kötüsü edebiyat malzemesi tüm bu yırtınmalarım.

Beni anlayınız isterdim, serzenişlerimin kulaklarınızda bir çocuğun basit uyku sayıklamalarından daha büyük anlamlara gelmesini dilerdim.
Kimsenin bunu o kadar da yapamayacağını anladım artık, bu yüzden en yakınlarımla bile ilişkilerim adeta bir ayağım eşikte, bu yüzden tam manasıyla yakın değilim, bu yüzden bazı günler büsbütün birer yabancı gibi davranıyorum insanlara.

Yalnız değilim dedim ama yalnızım okuyucu, dokunmaya cüret edilse bile dokunacağı yeri bilen, dokunacağı yeri bilse bile nasıl dokunacağını bilen biri hiç yoktu ve olmayacak. 
Ben beneyim okuyucu, ben bene nazlı ve uzun bir ölüm içindeyim. 

Senin için bile ya abartı ya çocukça olan ben, 
Bir şiirde de sorduğu gibi: Beni nereden vuralım?

0 Yorum:

Yorum Gönder