Ben Bene

 
Hani çantanda bir şey ararsın, bulamayınca tepetaklak edip içindeki her şeyi bir kenara atarsın; ben de öyle yapım işte, ne acı ki tek bir tanesinin bile aradığım şey olmadığını gözlerimle görmüş oldum. Kızan kızsın, ne yazık ki benim için bile önemi yok artık; kim geride kalmış, kimle ne yaşanmış... O kadar da mühim değil, çünkü ben de değildim, kimse gözümün yaşına mı baktı, hiç sanmıyorum.
Geri dönüşü olmayan yolda yürürken, yolun kendisi oldum bilmeden,
Eşim, dostum, can yoldaşım bilmem nem, hatta ve hatta tanıdığım dediğim kimse yoktur artık buyrun bu da son sözüm, kırılan kırılsın, gücenen gücensin; bambaşka bir yoldayım ben, o hiç anlamadığınız, peşimden gelmeye cesaret etmek değil, sevgi bulamadığınız.

Sempati duyamıyorum artık hiç kimseye, suçlu suçsuz değişmiyor SOĞUDUM İŞTE, HAYVAN GİBİ SOĞUDUM anlasanız da anlamasanız da. Herkesle her şeyim buraya kadardı özetle, kimseleri İSTEMİYORUM gayet net bir şekilde, herhangi bir sıfatta, asla ama asla.
Kimseye düşmüyor bu kararımı sorgulamak, hiçbirinizin haddi değil çıkarımda bulunmak; sadece kendi günlerimi biliyorum ben, adını dahi bilmediğiniz, haberinizin bile olmadığı ama benim asla tarihlerini unutamadığım, köpek gibi can çekiştiğim günleri.

Verecek bir damla hesabım yok kimseye, neden gitmişim, neden bırakmışım; anlamsız, istediğimiz kadar konuşalım bu sadece oturup kalbinizi paramparça etmeme yarar, istemiyorum işte bu hepsi, hiç mi hiç istemiyorum herhangi canlı sureti!

En başından kimsem yoktu, olsun diye, varmış gibi de davranmayacağım artık.
Biz bize bile değil, ben bene sadece!

0 Yorum:

Yorum Gönder