Gelirsen

Sevdiğim sözü tutmak için gerekli sana sahip olmak benim vazifem mi,ihtiyacım mı?Ne olduğunun önemi olmaksızın sen yoksun ve ben yalnızca bunu tartışabilecek kademedeyim kendim için...
Şuna bak,yani hayatıma;kazara yenilmişim sana çok evvelden,sana bu savaşı kazandırmanın bir halt olduğunu zannedebilecek bir cömertlikle...Açık net kabul edilemez olan benim hayatım şuanda,rastlantısal denklemlerle yoluna koyulmuş gibi gözüken,tekdüze görünümlü çok yönlü hayatım;belki her şey yolunda evet,peki sen nerdesin;ya da biraz eksiklikten söz edelim,senin bu eksikliğin zamanla her tarafı bertaraf etmez mi dersin?Otur ve bir daha düşün öyleyse,gelebilmek için hala zamanın var çünkü hem ben daha ölmedim hem de tahammülüm çok derin...

Sana suç bindirmek dimi bu yaptığım,sana kabahat bulmak;belki de senin de beni en az benim seni aradığım gibi aradığın ve beklediğim gibi beklediğin şu anda.Ne yapayım her yolu deniyorum gelirsin diye,sana kızıyorum,küsüyorum,sonra affedip şans veriyorum,davet ediyorum;aslında bakarsan oyalanıyorum işte,bir şekilde geçiyor zaman ve ben sana kavuşmayı bekliyorum.Sana dair yaptığım hiç bir şeyden haberin olmadığının farkındayım,varsa da üstüne alınmadın,ya da onu bile yaptın ama içinden bir ses sana "saçmalama" dedi çünkü haklı olarak endişelerini bastıramadın.Ama yine de,şuan öyle bir şey olmadığı konusunda eminim ama olur ya sana karşı en ufak kötü bir tutumum olduysa özür dilerim,gelirsen...
Ben sadece senin gelmeni bekleyen bir efendiyim,ufak-tefek bir yazarım,sözelci bir lise öğrencisiyim;unutmadan,ben nasıl sözeldeki bölüm azlığına ve sosyolojideki iş belirsizliğine karşın kafa tutuyorsam seni de öyle bir dirençle bekliyorum;çünkü sen geleceksin ve benim bir işim olacak,nihayetinde seninle evleneceğim gelirsen.Bunlar olmayacaksa zaten kesin mi kesin öleceğim,o zamana kadar da şimdi olduğu gibi öyle böyle yaşayıp gideceğim...

Sen gelsen de gelmesen de bir şekilde varım ve bu hafif acı verici de olsa kafi;lakin ben bir şekilde değil,o şekilde var olmak hatta var kalmak istiyorum;elbet yüzyıllarca var kalamam hatta bana sorarsan ne yazık ki dünyanın bile o kadarlık ömrü yok ama,senin gelmen bir nebze daha meşru kılar beni kendime,gelirsen.Ben sevmeden yapamıyorum,sevilmeden de yapabilmek isterdim ama olmuyor işte...
En büyük hayalimden belli değil mi zaten;bir kadını anne-babasından dahi çok sevmek,sevebilmek,ki o da yalnız sen gelirsen mümkün...Yapamasam da biraz yol katetmiş olarak haklı bir çaba ve gururla yaşar ölürüm sorun değil,sen sevgimden faydalan da gelip...
Gelirsen gelirken çikolata da al olur mu,şu kare olanlardan hani;bir de elinde bir afla gel mümkünse,ardımda bıraktığım seneler yatışmıyor artık pek...

Kısa kesmek gerekirse son olarak;
Keşke diyorum,hayallikten somutluğa teşrif etseydin biraz;etseydin de,ısınsaydım kafiydi biraz.Ama hala bir ihtimali var tabi gelirsen,bekletme gel...

0 Yorum:

Yorum Gönder