Çapsız Üzümlere İthafen

Eveet çok çok çok ve çok sevgili okuyucularım,bugün sizlerle yeniden beraberiz.Az sonra okuyacağınız metnin üslubundan ben mesul değilimdir,ancak yine de sizlere böylesine bir öfkeyi okutmaktan da utanç duyuyorum,suçlamanız gereken kitle kendini biliyor... "Anlamıyorsunuz abi,anlamayacaksınız da biliyorum.Yani mesele ne o artık bir şehir efsanesine dönüşmüş olan sınıfa gelmesi beklenen iki tane kız,ne de karşı okuldaki o ara sıra göz göze geldiğimiz(yahut bakıştığımız da demek mümkün sanırım),zannetmiyorum ama zannedersem de bana ithafen turuncu saçlarını savuran o kız;siz meseleyi bunlar olarak gördüğünüz takdirde beni de herkes gibi görmeniz mümkün,riyakar,vurdumduymaz,ikiyüzlü,serseri vesaire ve vesaire..." diye bir cümle ile başlamıştım bir önceki yazıma,demek ki bugün cereyan edecek hadiselerin farkındaymışım...

Öncelikle estetik,sanatsal bakış açısı yoksunu olduğunuzu belirteyim de sonra demedi olmasın;hayır bari bu kadar belli etmeyin ama dimi?

Evet bir konuda haklısınız ben oldukça gıcık bir insanım sevgili dostlar,bu da demek oluyor ki bana ters düşmeye meyilli her türlü insanın (saçımı bozan yahut kendince bana laf atan hiç fark etmez) yakasına şeytan gibi yapışırım,kısasa kısas giderim.Bu da bir atar falan değil ha,sadece bir belirtme;yani benim yerime bu kişilere haddini bildirecek biri yoksa ben bunu seve seve yaparım...
Ancak bugün kendimi hem de olması gerekenden fazla tuttum kim ne derse desin.Küfür ettim evet,bir iki tane ettim,iyi ki de ettim çünkü etmeseydim çok başka şeyler yapardım;eesi ben bir iki tane küfür salladım diye,bunu sanki yoktan yere yapıyormuşum gibi ve her gün başkalarından yüzlerce küfür duyduğunda onlara da ses çıkarıyormuş gibi çemkirenler lütfen kenara çekilsinler...

Bakın açık söylüyorum ben adamı ezerim,çiğner geçerim;ben Yazar Şair Alptuğ Dağ evet,ego değil hem de egonun dik alasını sergilemek isterdim size,çünkü müstahak;yani sizin türlü adını koyamadığım beni ezme mi diyim,gözden düşürme mi diyim çabalarınıza karşılık benim inatla kendimi övmem sizin anladığınız dile tekabül ediyor.(Tekabül ne demek onu da bilmezsiniz siz,Allah'tan Google var da bakabilirsiniz) "Şair adam küfür eder mi?!" diye sırtaranlar da aradan çıksınlar bana Can Yücel'den alıntı yaptırmasınlar.Herkes ayağını denk alsın diye söylüyorum bunları,suratınıza da söylerim seve seve de yazmak daha kısa sürüyor...
Ama planınız tutmuyor abi,üstelik pişkin pişkin sırıtarak söylüyorum ki asla tutmayacak...

Egoyla devam etmek gerekirse benim arkamda fevkalade dostlar,tanımadığım binlerce insan,hepsini de geçin ailem varken birkaç zibidi hiçtir yani.Ha bu yazıyı okuduktan sonra da yok "Biz takılıyorduk sana" gibi lamı-cimi etmeler duymak istemiyorum sınıftaki(herkes değil) kimseler...
Finali de en uyuz olduğum tiplemeye karşı bitireyim;o sapık vs. diye nitelendirmelerde bulunan cesur kimseler ne bir kadınla nasıl konuşulacağından haberdardır,ne aşkı bilirler ne bir şey.Karşılığına da bozuntuya vermemek adına güya beni lekelerler;aslında sadece kadınlardan ve küfürden ibaret olduğumu iddia ederek yaparlar bunu ama boş işte...

Eee hadi ben kaçar çapsız üzümler,bu şarkı da size gelsin...


0 Yorum:

Yorum Gönder