Yeni Yaşımda Da

Bugün yine doğdum,on beşinci bir defa daha doğdum;her zamanki gibi de yaşlandım,ruhum beyazladı..Büyüdüm mü?bilmem,ama pek çok şey oldu...
Bir kadına seviyorum demeyeli uzun zaman oldu,birini düşünmeyeli,uykusuz kalmayalı,şiir yazmayalı bile bayağı bir zaman..Bugün bir yazım Dokuz Eylül Üniversitesi'nin Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü'nün edebiyat dergisinde yayınlandı mesela,neredeyse ağlayacaktım;sevinçten de tabii,ama başka şeyler de var...
Nereden nereye diye düşündüm,sen tut 12-13 yaşında veledin biriyken aşk-meşk ile kafayı boz,millet top oynasın sen şiir yaz,onlar karneden zayıf getirsin sen gelmeyenlerin derdine yan..Ha bi'de 3 sene,yüzlerce yazı,şiir,bir kitap,gözyaşları,umutlar,hayaller,hedefler ve istekler...
Kadının biri için yazdığın üç beş satır,giderek çoğalır;başta tek bir kişiyi umursarsın,sonra kendini hatırlarsın,sonra ise yine başkalarını...
Nankör bi'adam da değilsin belli ki,tutup teşekkür edersin o kadına;kadın anlamaz tabii''Ben ne yaptım ki''der,belki mütevazıdır belki de saf.Ama bilseydi de olmazdı zaten;ne sen buralarda olurdun ne de aşk aşk olurdu,ne kadar,ne koşullarda sevildiğini ve çoğu zaman umursamadığı kendinin nelere sebebiyet verdiğini...

Bir nebze,yalnızca bir nebze daha faydalı,daha nitelikli olabilmek için bu çaba;biraz feda birşey eksiltmez,biraz hüzün tat kaçırmaz..Allah izin verirse yüz güldürmek,mutlu etmek,tercüman olmak,derman olmak uğruna yaşayacağım...
Bi'bu kadar daha şiir,yazı,söz, kitap;belki yine olmayan kadınlara,belki yine bütün insanlığa..Bu uğurda emek harcamanın tattırdığı hazzın sayılı mutlulukla denk olması...
Yorumlarınızın içtenliği,kötü dahi olsa samimiyeti mesela,ya da sizlere birşeyler hissettirebilmek;bana kendimi güçlü hissettiriyor,doğru yolda olup olmadığımı da buradan anlıyorum...

Bu yaşa kadar bunlarla,masumiyet ve niyet ekseninde,yapıcı ve verici düşünceyle geldim,bundan sonra da öyle gideceğim,yanımda ve arkamda olan hepinize çok teşekkür ederim...


1 Yorum: