Film Gibi

Dinleyin,şu an bir film izliyorum ve..Tanrı aşkına,henüz neye ağladığımı bile bilmiyorum-Az önce de amerikan filmlerinden bir dublaj cümlesi kurdum-Çünkü filmde de bi'çocuk var,ben yaşlarda,o da birşeyler yazıyor,hatta ve hatta o da yazdığı kadına aşık oluyor;buraya kadar herşey yeterince normal ve ironik,ama asıl üzücü kısmı bu kadının birden gerçek olması,zira bu hariç herşey benimle denk gidiyor...
Kim bilir..Belki bu filmin hakikaten harikulade oluşuna,belki bire bir beni anlatışına ağlıyorumdur,ya da o kadının aslında gerçek olmayacağının hüznüne kapılıyorumdur,veya böyle şeylerin sadece filmlerde gerçekleştiğine...

Ne önemi var ki,olan var olmayan var-gerçeklik anlamında yani-;demek istediğim şu ki,eğer bir hayatın başları film gibiyse tümü öyle olmalıdır değil mi?Böyle düşününce de heyecanlanmıyor değilim tabii ama,belki de kapanmamış yaraların da haricinde tükenmiş umutlarım bu heyecanı sömürüyordur adeta...
Tüm bunların sonunda şahane bir sürprizin-tıpkı mutlu bir son gibi-beni bekliyor olma olasılığı çok fazla ama buna da inanarak tükenmekten korkar oldum son zamanlarda;oysa ki bilen bilir,yapmayacağım şey de değil üstelik.Yo yo yorulmadım,bu daha ne ki?ama bilmek isterdim,güzel şeylerin,hayalimdekilerden öte olmasını istediğim şeylerin bana ne denli yakın olduğunu bilmek...

Sanırım motivasyon deniyor buna,ama kendi kendini adı üstünde yok yere motive edebilmek birşeyi yoktan var edebilmek kadar güç;yoktan var etmek demişken bunu da herşey gibi ve her zaman olduğu gibi Allah'tan dilemek tabii..Bu cümleyi ettim,ve bu yazıdaki diğer tüm cümleler toz oldu şimdi bak,ama olsun;birşey kazanmadım yazınca,kaybetmediğime de göre henüz böyle iyiyim...

1 Yorum:

  1. http://720pizle.com/izle/altyazi/her.html
    izlemediyseniz :)) aşk üstüne düşünmek için güzel bir film bence.

    YanıtlaSil