Mesajlaşma

Fevkaladenin fevkinde salak bir adam olduğumu söyleyebilir miyiz?bence söyleriz.Çünkü henüz bu gece yani bundan birkaç saniye evvel ve yine bir mallık icabı sevdiğim kadınla mesajlaştım;yürek yiyip de meydana fırlamış gibi en yanlış kişiyle aşk konuşuyorum..Meğer bir ortak noktamız varmış bizim de,aşık olmak gibi;öyle ki ben ona kendini,o bana el oğlunu anlatıyor ve hiç gocunmuyoruz...

İroninin Allah'ını gördüm belki bu gece benden özür dilerken,benim onda hissettiklerimi bir başkasına hissettiğinden ötürü..Peki ya benim onu teselli edişime ne demeli,buysa züğürtlüğün daliskası;onun cesaretimden ötürü beni tebrik etmesiyse çok ama çok ayrı...
Rahatlamam falan gerekir şimdi,içerimden uçan bir domuzun kalkması;içimden geçeni söyledim sonuçta,sanki hiç söylememiş gibi..Ama ne oldu,ne olur Allah bilir...

Tanrım sevdiğim kadın beni anlıyor ve farklı insanlara dahi olsa aynı duyguları paylaşmaktan haz alıyor gibiyiz,birbirimizi anlıyor olmanın mayhoş hüznü içimizde..Absürd bir adam olmasam da böyle absürd diyalogların kıyısında hep beni bulursunuz;hele ki şimdi,sevdiğim ve yüzlerce şiir yazdığım kadına"Bana birini ayarlasana"diyebilecek raddeye geldiğim an.Kankayla sevgili olunur da ben bayağı başka bir furya başlattım bence şuan...

İçkiler müessesenin ikramı olmalı bu gece,bana da ayırın belkim lazım olur;es kaza sevdiğim kadın ona yazdığım yazıları duygusalın yanında edebi açıdan takdir ettiğine beni onunla ayıltın...
Sanki bir ölüyle azrailin dedikodusunu yapmış gibi gıybetteyim kendime...

Onu annesinden sonra en iyi anlayanın ben olduğumu hissettiğini söylüyor,bunu çok işittim ama inanır mısınız o söylüyor.Ve şimdi rağmenlerle mutluyum,sanırsam o da;önemli olan buydu,dayımla muhabbetini daha bu sabah ettiğimiz anlık mutluluklar hani...
Demek ki imkansızı beklemek değil belki ama umut etmek o kadar da yanlış sayılmazmış ha?bunu söyleyenlerinki de mantık evliliği zaten,aşk değil de para...

Beklemediğim birisi gecenin bu vakti bi'anlığına mutlu etti beni;sırf mallık olsun diye mesaj yazıp aniden enter tuşuna basabildiğim için..Sanırım dedikleri kadar varım ben,her anlamda...
Ayıp olmaz diye şeytanın bacağını kıralım;"Seni seviyorum!"

0 Yorum:

Yorum Gönder