Olur Ya Olursan

Bugün nasılsın sevgilim?sahi,biraz eksik gibisin;öyle ki seni tanımasam yok diyeceğim kadar..Olmayışının kara tacını başıma takmış da''Sen yalnız değilsin,yalnızca bana aitsin''diyerek dudaklarıma öpücük kondurmuşsun gibi sanki;ya da daha var olmadan,var olduğumu bilerek kısmetimi kapatmış,senden öncesi de sonrası da olmasın diye dua etmişsindir belki..Bunu hesaba katmamış olabilirsin tabii,yani bir kadına aşık olmamı ama onun beni sevmetişini kastediyorum...
Kim bilir belki sen de benim gibisin,hatta yanıbaşımdasın ama ben birini seviyorum diye saklanıyorsun;ya onu da beni seviyor sandığından,ya onu hala sevmek istediğimi sandığından,ya da ben onu severken benimle mutlu olamayacağına inanırken,seni ondan daha çok sevebileceğime inanmadığından...

Kimi kandırıyorum ben be,kiminle konuşuyorum;yine rüyalara daldım anlaşılan,imkansız olamayan ama imkansız olmamasının gerçek olup olmadığını da kestirmemi engelleyerek beni hergün biraz daha paranoyaklaştırdığı şu rüyalardan birine...

Öyle ki başka başka kadınlar ağzından kendime mektuplar yazıp kendime postalayabilirim Cemal Süreya gibi,olmayacak şey değil,yeterince mantıksız da değil henüz;yani sen olsan mantıksızlaşırdı,hele ki seni şuanki sen gibi var olmayan türlü kadınla aldatmış olacağım düşünülürse..Ha unutmadan söyleyeyim;hani olur ya,eğer ki olacak olursan kıskanma,onların hepsi senden ibaret..Neyse,zaten yoksun;öyleyse bunu da olmadığın günlerin acılarına,hasretine,bekleyişine sayarsın ödeşiriz;böyle diyorum ama bakma küçük hanım,ola ki dubleks,havuzlu bir gecekonduda geçen hayallerimden daha gerçek birisi olursan bi'sıcak çikolata ısmarlarsın sanırım...

Bu işler hızlı olur,yani en azından biz geç kalmışlar için öyle olmalıdır,ben soğukkanlı ürkek ve üşengeç bir şair;sen ki damarlarında hala türlü coşku,girdap gibi içine çeken gözleri,ödül gibi alıkoyan dudakları olan şiir seslendirmekten haz alan bir üniversite öğrencisi mesela;olur ya şiirle alakan dahi olmaz,belki ben ederim seni müptela,iki-üç satırsız anlamsız hissetmeye başlarsın...

Ayrıca da kusura bakma,teşbihte hata olmamasını isteyemezsin yokluğunda...
Ha ne diyordum..Önce biz tanışırız,ki sen diye başka birileriyle tanışmadığımı düşünürsek ben aşık olurum o an sana,sen biraz daha sonradan;başka kadınlar için yazdığım şiirleri senin adına imzalarım belki,yenileri ve niceleri süzülür uğruna;en olmadı alırız İkinci Yeni'cilerin bi'şiir kitabını parklara,bahçelere,yaylalara,aklımızın esebileceği türlü mekana pervasız hücum ederiz..Omzuma yaslanırsın,Ah Muhsin'den''Belki şair olurum ve seni de aldırırım yanıma''derim,yanağıma bi'öpücük beklerim ama sarılsan da olur tabii...

Diyorum ya hızlı olur,sonra evleniriz,balayına Kireçburnu sahiline bile gideriz istersen,bi'otobüslük zaman dilimi..Sonra da bir kızımız olur,sana benzer,fevkalade güzel gözleri olan minik bir insan bağışlarız dünyaya.Adını ne koyalım tartışmasına girme sakın,''Şiir''olacak,başka birşey onu betilmleyemez...
Şimdi es kaza kapı falan çalar da rastlaşırız diye kapının önüne beklemeye gidiyorum,telefonumu da aldım,hani ola ki ararsan...

0 Yorum:

Yorum Gönder