Düşmanlarımın Gözünden

Son zamanlarda karşılaştığım,kimileri yalnızca yanlış anlaşılmadan doğan,absürd,mantıksız,iğneleyici,bi'açık kollayan,ökfe,kıskançlık,hased ve daha pek çok şey içeren her mecradan tepki oldu..Bunların hepsini yine bunları yapanların gözünden kaleme aldım...
Elbette ki içlerinde şükür ki henüz karşılaşmadığım pek çok abartılı örnek de olduğunu tekrar tekrar belirtiyorum...

Yalnızca bana,sanatıma,fikrime,duygularıma,yaşantı ve hayatına tümüyle düşman birisi benim hakkımda en fazla ne düşünebilirdi diye yola çıkıp,olağan mantıksız ve saçmalıklarla yazdım,umarım bu hırçın ironiyi beğenirsiniz...

Hacı ya Alptuğ Dağ diye bi herif çıkmış piyasaya,haberiniz var mı?15 yaşında veledin teki,güya hem yazar hem şair;yok aşkmış meşkmiş falanmış da filanmış,biz yer miyiz o numaraları.Her yerde şiirlerle,havalı laflarla falan geziyor ama bize sökmez,ki her iddiasına girerim bi'bok da bilmiyordur..Anca abuk sabuk laflar etmeyi bilir,kimsenin anladığı ettiği yok onu;aşk aşk diye debelenip duruyor ama bir tane bile sevgilisi olmamış sap gibi takılıyor,sevdiği kız desen çekip gitmiş,acaba neden?(!)
Yalnız birşey söyleyeyim mi bu var ya bu kesin prim yapıyor bak gör,öyle toplumsal içerikli,ırkçılık ve şiddet karşıtı,ya da ne bileyim insanlık falan diye inleyen 3-5 birşey karalayıp millete gönderiyor.Neymiş efendim fikirlerini soruyormuş,daha çok insanın eleştirisini almak,duygularını hissetmek falan istiyormuş;bana mı anlatıyorsun ufaklık,sen ki en ufak eleştiriyi dahi hakaretten sayıyorsun,ne var yani birkaç argo kullandıysak,ahlaksız düşüncelerimize seni de alet ettiysek yani..Al sana eleştiri;bu huyunu,bu ayakları bırak...

Delisin oğlum sen,tam bi'deli,çok fevrisin bi'kere;bir yanda kadınlara şiirler,çiçekler ve güzel türlü söz,ama sana karşı edilen en ufak bir sözde de dünyanın en agresif,saldırgan adamı haline gelebiliyorsun.Bu ne pehriz bu ne lahana turşusu arkadaş;sen ben şöyleyim böyleyim diye geçin ama bi'an bile öfkeni bastırama,bi'de diyorsun ki''Bir an için mecburiyetten aynı ortamda,aynı muameleye maruz kaldığım kişiler beni kendilerine benzetti''falan,ya bi' git işine...
Kavga etmek istemediğin,şiddetten kaçındığın da yok bana göre;sen kavga edemezsin bunu ikimiz de biliyoruz,güçsüzsün,itseler yere yığılırsın;arkan falan da yok zaten,bilmem nerenin reisi,falancanın en şeysi tanıdıkların...

Eziğin tekisin lan sen,acizsin,eminim sen bile kendine acıyorsundur bazen;insanların hikayeni bilmediklerini,zaten asla da bilip anlayamayacaklarını falan düşünüyorsun biliyorum ama alakası yok,sen sadece kendi hayal dünyanda eksikliklerini örtbas ediyor,avunmaya çalışıyorsun..Herkes beni kıskanıyor havalarındasın,kimse benim gibi olamaz falan diyorsun;ağzıdan çıkmasa da beni kandıramazsın enin ol,ben bunlara benzemem...
İnsanları küçümsüyorsun da sen,reşit olmayanlar beni anlayamıyor der gibi bi'havan olduğu ortada,yani aslında bi'halt etmeyen ifadelerini saçma buldukları için insanları suçluyorsun..Sürekli saygı bekliyorsun ama asla saygı göstermiyorsun,küstahın önde gidenisin...

Hem bu devirde kim bi'başkasını düşünür ki,hem de karşılıksız,çıkar gözetmeden,bir beklentisi olmadan;anca masallarda olur o iş,o yüzden gerçek bir düzenbaz bu herif..Eğer 3-5 kızı ağına düşürmeye çalışmıyorsa,tüm bu çabası,entel dantel görünmesi,konuşması falan bu yüzden değilse ben de birşey bilmiyorum bak yaz bunu kenara.Bu öyle şairim falan filan diye caka satıyor ama yazmayı a beceremiyor,pek okuyucusu da yoktur zaten eminim,Twitter'da takipçilerinden çok takip ettiği var,instagram desen aynı,hashtaglerle ayakta duruyor...
Popüler olmaya,takdir görmeye çalışmaktan başka da birşey değil bununkisi,soba gibi asla doymayan bir egoya sahip,yoksa diğer şeyler umurunda olduğundan falan değil,gösteriş budalası,taklitçi,özenti bir aptal bu;kendi tarzım falan diyor ama yazış şekli bariz yaşanılan gibi,dokunmuyor bile neredeyse yazıya,olduğu gibi tutuyor herşeyi...

Eminim ki bu da yazmıyordur zaten bunları,yoksa dokuz yüz bilmem kaç tane yazıyı kim ne ara yazabilir allahasen?bu kadar paranoyak olmayın dostlarım...

0 Yorum:

Yorum Gönder