Niye Rüyada

Geçen gece rüyamda gördüm seni,niye?Hayra yormak da gelmiyor içimden;fallara inanmamak ayrı mesele,bu rüyanın tabirini merak ediyor ama duymak dahi istemiyorum...
Ne demeye rüyalarımda,bilinçaltımdasın ki;bu topraklar kurak zaten guzelim,gül bitmez merak etme..Vicdanımın görüntüsü desem diyemem,asla inkar etmedim ki sevdiğimi,sakınmadım.Bunları geçmek isterim,eski defterler bunlar;aynı şekilde değiştim de demek isterdim,ama öyle bile olsa aşkımın değişebileceği kadar büyük bir değişimi de göze alabilir miyim,hadi herşeyi geçtim ama bunu"isteyebilir"miyim onu dahi bilmiyorum...

Niye rüyada dahi bilemiyorum,geleceğe dair birşeyler görüyorum ama bırak seni,bir başkasını dahi göremiyorum..Tersine yorsam daha da karmaşık ve bu karmaşa bile hayli hüzünlü...
Hayallerimin bile hepsine daha şimdiden ulaşabiliyorken,hayal,hedef ya da ihtiyaç adını koyamadığım sana ulaşmamak dahi bu kadar zor..Anlayamıyorum...
Suretin,silüetin ve diğer pek çok şeye her an rastlamak beni de bir hayale indirger oldu neredeyse...
Senlikte var olan bir benliğim olmasından korkuyorum,eskiden atılmış temelleri iyice sağlamlaştırdığımı ve daha da önemlisi,ölümsüz bir aşk yaratıp zararlı çıktığımı düşünüyorum,senin gibi...

0 Yorum:

Yorum Gönder