Seni Aldatırsam

Seni aldatmak istiyorum ya,seni seni..Ölümsüz aşık olmak istiyorum,belki olmuşumdur bile bilmiyorum;ama eminim ki yalnız ölmek istemiyorum,yüreğim başıboş kalsın istemiyorum..Bir aşkı bitirmek için tek yapılabilecek şey başka bir aşk,ki şuan sana aşık olduğumdan dahi tiksiniyorum.Hayır hayır,senden değil;istesem de asla,çünkü ben sana aşıkken imkansıza yüz sürüyorum...
Belki de sana aşık değilimdir,ya da daha kötü ihtimalle soğumuşumdur ama hala aşığımdır.Evet olabilir,nasıl oluyor da deme n'olursun...

Geçen gece,yine çoğu gece gibi dua ettim,tahmin edebilecein kadar klasik dualarımdan birtane;ama bu sefer içinde sen yoktun,belki de varsındır ama belli ki yoksun.Allah'la samimi oldum,''Mevzuyu biliyorsun ama...''diye anlatmaya başladım ve ağladım.Ben hep ağlayabilen bir insanım,her ne kadar bunu bilebilecek kadar yakın olmasan da bana,benim sana olduğum ve olmaya çalıştığımın 10'da 1'i kadar.Ama bu sefer durum farklıydı,hüzünlendiğim için,üzüldüğüm ya da umutlu olduğum için ağlamadım,ilk defa yanlışlıkla ağladım...

Sonra devam ettim,beklemeye;yani seni,onu,bunu,başkalarını..Kim gelirse diye bekledim,her zamanki gibi;kimse de gelmedi,senin gibi;ama ben yine beklerim,kendim olduğum gibi...

Seni aldatmış sayılır mıyım,yarın bir kadına tutup seni seviyorum dediğimde,sana yazdığım onca satır için pişkince ona yazdığımı söylediğimde yalancılaşır mıyım?Yani kötü bir adam olur muyum,olmayışın korktuğum gibi yangına sürükler mi beni,yazarak kaçmaya çalıştığım herşeyin kucağına mı düşerim?Bunların hepsi olur ya da olmaz,umurumda değil,senin gibi,''senin gibi''...
Ama peki ya mutlu,seni aldatırsam hayatımın devamında''Her ne olursa olsun,ben verdiğim sözü tutmadım''gibi bir hisse kapılır mıyım,o zaman dahi olmayan sen için yanımda olan bir kadını bırakır mıyım?

Beni sevmeyen seni sevmeyi bırakırsam zalimleşir miyim,duygularım paslanır da,yüreğime zincir vurulur mu?Hayallerim dahi suya düşebilir mi?(zira inansan da inanmasan da hayallerime ulaştıysam temelinde sen varsın)Belki yazarlık falan hepsi hikaye olur,bir daha asla tek kelime yazamam;onun yerine KPSS'ye girer,bir devlet dairesinin basit,sıradan bir memuru olurum..İki oda bir salon evim olur,tutku duymadığım bir kadınım,beni hayata bağladığını sandığım iki de çocuğum..60'ımda da ölür giderim...

Nefret ettiğim,olmaktan kaçtığım adam olur muyum seni aldatırsam?Ama daha da önemlisi,gelmeyeceğini bile bile sana bağlı kalarak neleri kaybedebilirim?

0 Yorum:

Yorum Gönder