Onun İçin Mi?

Tanık olduğum bir olay üzerinden lafa gireyim...

Sevdiği kadın için ölenler iyice arttı,ölen dediysem bunu iddia edenler;bu birşey değil de,intiharı da bundan sayanlar çıktı onları n'apcaz?Bu kadar salak olmayın be oğlum,bu''onun için''ölmek midir gerçekten,sevdiğin de seni seviyorsa-her anlamda-buna üzülür ve daha da kötüsü bunun sebebi olduğunu düşünür.Ha sen dersen ki ona tüm bunları yapıp,sonra da onun için öldüm diye geçinmek istiyorum,geber bence de...
Onu mu kendini mi düşündüğünü iyice düşün derim,hiç koşulsuz ''O''diyemiyorsan,seni sevmiyor diye intihar etmeyi düşünecek ve onun mutluluğu için aşkını gömmeye çabalamıyorsan aşık da değilsindir sen..Şimdi istediğine inandır kendini,ben zaten yalancının tekiyimdir inan bana...

Bir de birtakım laflar edenler var,neymiş''Seni benim gibi seveni bulamazsın''falan,doğru dahi olsa bunu söyleyen aşık değildir;misal ben,bir hiç pahasına aşkım için herşeyi yaptığım gibi,şimdi ise umarım seveceği kişi onu benden daha çok sevmenin bir yolunu bulur diyorum..Ben illa ki bir Tomris,Lavinia,Milena bulurum,yalnız da ölebilirim sıkıntı değil,ama bir kere sevmiş olduğum bir kadın,ona olan sevgimi geride bırakacak bir sebep yaratmadıysa mutlu olsun isterim...
Şimdi bazılarınız da diyecek ki''Hala aşık mısın yazar bey?'',ben de diyeceğim''Allah sizi ne etmesin''Şaka bir yana ben de her ortamda''Bu aşk meşk işlerini bitirdim,kendimi kariyerime,diğer insanlara adadım''dediğime inanmıyorum,son kısmı kesinlikle doğru belki,ama ilk kısmı da bir o kadar yalan...

Diyeceğim o ki,bu kişiler bahsettikleri kadınlar için hiçbirşey yapmamış insanlar;bense artı olarak vazgeçtim''Asıl aşkından vazgeçiyorsan aşık değilsindir''diyebilirsiniz,ama ikisini kıyasladığımda ben bunu''onun için''yaptım,ve bu bana yeter..Onu bu kadar severken onun için yapabileceğim en iyi şeyi yaptım,mecnun çöllere düştü onu seven Leyla için,ben sevmeyen için aşkın dibine..Kıyaslamıyorum tabii,sadece gurur duyuyorum,seviyor gibi geçinenlere inat...

Şimdi şu ergenlerin kullandığı birşeyle final yapayım;
''Kimin daha çok sevdiğini tartışmayalım istersen?''

0 Yorum:

Yorum Gönder