Ufak Bi'teşekkür

Sevgili okuyucularım,sizlerin huzurunda doktorum sayın Muharrem Yazıcı'ya teşekkürlerimi sunmak isterim...

Neredeyse şimdiye kadarki hayatımın tamamını sizin hastanız olarak geçirdim,belki de gerçekten öyledir.Bu yaşıma kadar fizik tedavi vs. pek çok yöntem ile sağlığımı geliştirmeye çabaladım;ancak sizin de bileceğiniz gibi bir süre sonra bu hastalığın giderek ilerlemesi ile sadece daha da kötüye gitmemesi için yaptım bunu...
Tamamen sağlıklı olmak nedir bilemedim ben,standart bir yaşamın nasıl olduğunu olduğunu;ancak siz,siz ve ekibiniz ufak bir müdahale yaptınız ve şu an olmasa bile bu hissi tatmama çok ama çok kısa bir sürem kaldı..

Tabi yüz yüze olsaydık eminim ki bunun göreviniz olduğunu söylerdiniz;belki öyle ama siz bir doktorluktan,cerrahi müdahaleden dahasını yapıyorsunuz benim gözümde,çünkü tıp dalında hastanın hislerini bire bir anlayıp çözümleyebilecek pek fazla kişi olduğunu sanmıyorum,benim bildiğim bunu en iyi gerçekleştiren de bir tek siz varsınız...
Sandığınız şeyden ne kadar fazlasını yaptığınızı inanın ne siz,ne de biz hastalarınız bilebiliriz...

Bazen diyorum aslında size de eziyet çektirdim diye☺Çünkü sonrasında böyle birşey ile karşılaşacağımı tahmin edebilseydim o gün hiç gözümü kırpmadan ameliyathaneye giriş yapardım,işinizi bu kadar özenle ve samimiyetle yaptığınızı ancak yeni yeni fark edebiliyorum...

Yeni bir hayat gibi bu,sizin bana sunduğunuz yeni bir hayat;çünkü farkındasınızdır ki problem sadece fiziksel olarak oluşmuyor bu gibi durumlarda,açıkcası hiç çekinmeden söylemek isterim ki,siz benim eğitim,meslek ve sosyal hayatımı,daha sayamadığım bir çok şeyimi kurtardınız.İşte bu yüzden söylemiştim cerrahi müdahaleden çok daha fazlasını yaptığınızı,çünkü siz benim için bir kahramanlık yaptınız...

Mesela ameliyat sonrasında özellikle de ilk birkaç haftada o ağrı ve acıların gölgesindeyken şu anki sağlığıma gelebileceğimi bile tahmin etmiyordum.Size güvendim,siz de güvenimi boşa çıkarmadınız;iyi ki varsınız,tekrar sonsuz teşekkürler...☺

0 Yorum:

Yorum Gönder