Genel

Zor mu,güç mü;hiçbiri değilse,neden öyleyse?Anlık değil bu yaşamlık,olsa da olmasada olmayışıyla bile bir varlık.''Yine de''diye kemirmiyor değil insanın içini bu hammallık,sanki hayat hayat değil insan ise yaratık.Onca hayat varken şair oldum neden?Onca tat varken aşk dedim neden?Ya da en basitinden;neden cümlelerde buldum kendimi,yani daha doğrusu''Neden kendimde değildim de sonradan buldum?''

Sorduğuma bakmayın,istemiyorum da bu cevapları;bana vereceğiniz her bir cevap sadece yüktür,çünkü beni tanıyan pek çoğunuz bana o cevapları vermeden önce,ben zaten konuşmuşumdur bunu sizinle...
Bakın mesela şuan,eminim büyük bir kısmınız aşktan falan bahsettiğimi,geri kalanınız da hayal kırıklıklarından falan.Bunu bilerek yapıyorum,ne olduğunu söylemeden bahsediyorum;çünkü zaten anlayacak olanınız anlıyor,mesela aslında şu anda hiç birşey olmadığını ve sorunun da bu olduğunu,tam ortada kalıp kendimi yalnız hissettiğimi...

Yine saçmaladım ama umarım anlamışsınızdır...Sonuna da bu şarkıyı koydum ki iyice karışsın...

0 Yorum:

Yorum Gönder