Güzel Bu-gün

Valla ne diyebilirim ki,sanırım hayat bazen gerçekten de yüzüne gülebiliyor insanın.Doktorum herşeyin mükemmel ötesi olduğunu söyledi,tek tercihle yazıldığım okul gayet beğendiğim tarzda çıktı,hala yeni yazılar yazarak okuyucu ve hayran kitlemi geniş tutmayı başarabiliyorum,dünyanın dört bir yanından hergün gelen yüzlerce okuma sayısı ve hayret verici güzellikte yorumlar da buna verilebilecek en güzel örneklerden benim için..
En önemlisi de birşeyleri/birilerini gerçekten geride ve kendi hallerine bırakmak konusunda büyük bir başarı elde etmiş bulunuyorum...

Oysa bundan tahmini sadece 2-3 hafta öncesinde tüm bunları bana söyleseydiniz yüksek bir ihtimalle gülüp geçecektim.Dışarıdan bakınca herşey zaten iyiydi;ama ne bileyim,böyle daha bir gerçek oldu...
Üzerimden kalkan yükleri saysam inanamazsınız...
Ben ve aşk mesela,yani pek çok kişi artık benimle bağdaştırmış derecede bunu.Diyeceğim o ki,artık daha serbestim,zaten öyleydim tabi ancak şu sıralar kendi kendime oluşturduğum baskıdan da kurtulduğumu söyleyebilirim...

Her konuda yoluma bakıyorum bundan sonra;dünya döndükçe yazacak birşey hep çıkıyor,o da bana bir şekilde yetiyor zaten...

Özellikle de bu zamana kadar her türlü desteğini esirgemeyen siz dostlarıma,bir de aileme teşekkürlerimi sunmaktan gurur duyuyorum.İyi insanlara denk geldim ben,pek çoğu iyi insanlar...
Kötüleri de olmadı değil,hatta daha çok da kötü olmayıp bana kötü gelenleri;ama ben bugün yine burada,sizlere bu kadar rahat bir üslup ile yazabiliyorsam endişeye mahal yoktur dostlar..☺

0 Yorum:

Yorum Gönder