Eski Aşk

Neler oldu neler geçti be,geçmeyenler de vardı içinde;sineye çektiklerim,meyedan dayağı gibi açık saçık yaralarım.Dedim ya duygusal bir adamım;

Bir zamanlar onu sevdiğim için pişman değilim ve kendime kızmıyorum;neden sevdiğimi de bugün anlıyorum ilk defa,onca şeyden sonra bile özür dileyebildiği,bunu yapamayacak kadar katı olmadığı için.Dünya işte bu,öyle bir dünya;olmayacak kişiyi sevmişim,sevmiş-tim ama yanlış kişiyi değil...
Başka bir sayfa açıldı şu sıralar,kapattığım o eski defter ise sapasağlam;ne incittiğim var benim,ne de incinsem de hala yaşadığım.Hayat işte bu,öylesine bir hayat...
Gözüküyor ufukta yeni ileriler,mutluluklar ve sizden iyi olmasın aşklar da öyle,ve ben arkama bakmaktan vazgeçemeyecek olsam da sürekli ileri gideceğim;gerekirse arkama bakarak,geri geri giderek...

Asıl merak ettiğim konu,şimdi kapattım ya ben bu defteri;
acaba arkamdan derler mi tanımayanlar ya da daha önemlisi tanıyanlar,''Senin aşkın da bu kadarmış,bitmiş''diye.Derlerse de üzülmem,yalandır çünkü;çünkü bıraksalarmış bu böyle sürüp gidermiş,kimse sesini çıkartmazken usulca çıkarmış fırtına denizimde...

Canlar gücenmesin diye ettiğim bir feda,sevgi için sevgiye ettiğim veda.Kafanızı karıştırdım özür dilerim,ama öyle...
Yeni bir aşk için erken mi?tartışılır,ama bir çift parlak göz,bir de güzel bakış,sonsuz aşkı taşıyabilecek bir yüreğin tam da vakti şu sıra..Biz şairler anca öyle ölürüz zaten,içimizdeki aşkı sunamayıp kalbimiz kararınca...

0 Yorum:

Yorum Gönder