Sorduğum Soru

Sosyal medyada bayan değil "kadın" dostlarımdan yazdıklarımı üzerlerine almalarını ve ne hissettiklerini bana anlatmalarını istedim;pek çoğu beni kırmadan yardımcı oldu ve bu sayede kendimi geliştirme fırsatı edindim...

Aşık olurdum,ağlardım,hatta böyle biri olduğuna inanamıyorum gibi ve daha da ileri boyutlarda birbirinden güzel tepkiler aldık;sorduğumuz bu soruya aldığımız cevaplardan halkımızın şiire ve özellikle de onların tabiri ile"aşk şiiri"ne karşı tepkilerini öğrendik,insanlar kendilerine şiir yazılması ihtimaline dahi karşı koyamayacak seviyeye ulaşmış..İnanın ki görseniz çok şaşırırsınız...

Ancak yaptığım bu analizlerin çok üzücü sonuçlarından da söz etmeliyim;
Ben mükemmel bir adam değilim tabi,ancak pek çok insan okuduğu metinlerimi ve şiirlerimi okuyarak hakkımda bu kanıya varıyor.

Bu benim için güzel tabi,ancak halkımızı aşk ve sevgi konusunda bu kadar umutsuz kılan nedir?Kendilerine bu gibi şeyler yazacak biri olduğuna inanmıyorlar mesela;hayır efendim bu özgüvensizlik değildir,aksine dış güvensizlik ve daha çok sevgisizliktir...

Bu güveni yitirecek,aşka ama en çok da aşığa inancımızı yitirecek kadar ne yaptık,daha doğrusu"Bize ne yaptılar"bence asıl sormamız gereken soru bu efendim...

0 Yorum:

Yorum Gönder