Razıysan

Razıysan gel derim bundan sonra.Göz göze kalmaya razıysan yıldızların altında benimle,zifiri karanlıkta tutmaya razıysan elimi korktuğunda,razıysan üşüdüğünde bedenini kollarımla sarıp kalbini hissetmeme.Ya da herşeyi geçtim tamam mı;razıysan sevilmeye,sevmesen bile razıysan..Gel,razıysan gel bana...

Sen razı mısın sonsuz aşka,razı mısın senin uğruna feda edebileceklerime;yoksa sadece birkaç günlük çıkmalar yetiyor mu sana,bu kadar mı basitsin yoksa.Durma olmayan sevgili,gel,ol ve söyle bana razı mısın,söyle''Bana''razı mısın...
Üzülmemeye razıysan benim için,senin için gittiğimde bunu senin için yaptığımı bilerek kalmaya razıysan;senin için ölünce,kalbinde beni yaşatmaya razıysan..Söyle ne kadar sevebilirsin beni,sevgilim var olsan;Yanından uçup gittiğimde üzülecek kadar çok mu,yoksa seni severek,senin için gittiğime sevinecek kadar çok mu?


Her türlüsüne razıyım ben aşkının,olmayan sevgilim,senin aşkının..Bu yüzden yazıyorum ya sana,olmayan sevgilime tanıyormuşcasına.Eğer olacaksan zaten doğrudur bunlar,eğer sen olacaksan...
Benden razı olacak mısın beni severken;şiirlerimi okurken ağlamaklı gözlerin helal edecek mi göz yaşlarının hakkını bana.Olmayan birine bile kıyamıyorum bak,sana;sonsuz aşk buradan geliyor sanırım,başı olmayanın sonu da olmayınca yaşanıyor sonsuza...

0 Yorum:

Yorum Gönder