Anla Bunu

Al bayrağa sardılar tabutumu,hangi cenazeden çalma bir marştı bu.Fırçalama pabucu,göründü namnunun ucu.Kesti kolu kanadı,ast üst tanımadı.Kaç kez öptü sanki yanaktan,olsa kurtarır mıydı son duraktan.Kibrit çaktım lakin parlamadı,o ki daha gönlümü alamadı.Bekledim ya,olsa da kalmazdı...

Anlamadın dimi ve anlamayacaksın,karışık dizelerimde oksijene susamış balık gibi çırpınacaksın;suda yaşayıp oksijene susarsan,göğe çıkıp susuz kalacaksın.Ben adını edebiyat koyacağım,sen uzaktan bakacaksın...
Saçını kaşıyacaksın,ne diyor bu çocuk da ben anlamıyorum;aklından geçmeyecek ki bir sefer,sanki o anlayarak yazıyor...

Sapıklık budur işte,birşeyden anlam çıkarmaya mecbur hissetmek ve buna da inandırmak kendini.Çok mu hayalperestiz sanki,söyle bari saçını kim kesti.Anlamakla bitmedi ki,daha uygulamaya geçmedin sevgili;anlat kimdi en iyi izci...

0 Yorum:

Yorum Gönder