Sen Yoksun

Geride bıraktığı sadece bir ben,bana bıraktığı bir ben;zaten hiç olmamış birinin gidişi nasıl koyuyorsa,dönmesini beklemek de aynı şey.O da tıpkı seni sevmek gibi,yani ölerek amacına ulaşması bir kelebeğin.Buydu sanırım benim amacım,tek günlük bir kelebek,aşk için bir aşk ile,aşk için ölmeyi beklerken...Sevemeyeceksen hiç bakma gözlerime,sen de rahat et ben de;sonra seneler alıyor unutması,gitmiyorsun da unuttukça.Bir başkası da olmuyorsun öyle sen kalıyorsun,ve her defasında da''seni''sevdiğimi hatırlatıyor,bir daha acıtıp gidiyorsun...

Geçip gitmek midir senin işin,benim gibi bir sonsuzluk avcısının yanında nedir emelin;hadi diyelim sen gelmedin,beni kendime getirseydin.Bundan sonra da sakın ha alınma sevgi dolu dizelere,satırlara,şiirlere;sana değil onlar,senin olamadığın o''olmayan''a,ya da bil ki senden daha iyisi olup''olan''a.Olanım zaten değildin sen,ama şimdi yok'um bile değilsin.Benim varım yoğum aşk,sunarım altın tepside;sen reddet ondan kaç,saklanırım derininde...
Ben ölmeden önce gelmeseydin;gelen sen iken bana''Git''diyemeseydin.Deli cesareti seninkisi,oysa şiirinki deli yüreği;o yüzden yakışmadı sana benim,şair'in sevgi sözcükleri,ve herşeyi...

Bu kadar anlatıp durduğuma bakma,hala acısa da ben kaybetmedim;evet seni sildim,yaktım,kırdım,attım ama orada dur,ben seni sen yokken bile aldatmadım.Yokluğunu aldatmaya gidiyorum bundan sonra,sensizlikten boşanırken bekarlığa veda ediyorum..Sen yoksun,olmadığın için de kolay oldu seni yok etmek...

0 Yorum:

Yorum Gönder