Öptüm

Bir şeyler ısınıyor orda bir yerde her kimsen, hani küçükken soğuk - sıcak diye bir oyun vardı, ordaki gibi sıcak ama bul desen bulamam, bulur muyum dersin? Orda bir yerdesin işte, aksime dingin ve duru suyun, benim aksime sen benden haberdar gibisin nasıl anlatsam.

Üstümüze biriken aynı gece, şuan belki de tam benim şehrimde, benim çoktan unuttuğum bir şiiri karanlıktan göremediğin tavana bakarak mırıldanıyor ve bu yaptığına anlam veremeyip gülmeye başlıyorsun. Buralarımda bir yerimde bi'halin var neden? Yalnızlık mı delirtti yoksa iyiden iyiye iki kalp atıșımdan biri sana mı ait?

Sen olmadın olmayalı çok okudum çok yazdım, çok geliştirdim kendimi, çok büyüdüm, çok hata yaptım, fazla bile iyilik yaptım... Çok kadın sevdim yirmi yılda ama seni aldatmadım, sen olmadıklarını bilsem tek nefes harcamazdım. Şimdi seni karşılamaya dönük, içi umuttan kırılan ama metabolizması için aynı şeyi söyleyemeyeceğimiz bir Alptuğ duruyor burda, gelirsen sarıl ben anlarım, mektupları eskitme alınırım. Öptüm.

0 Yorum:

Yorum Gönder