Mesul

Bugün yediğin hurmaların yarın bir taraflarını mıncırması neticesinde bazılarının kolay yol tanımladığı fakat benim yol olarak bile görmediğim bir seçenek olarak kaçmak...
Sen bir şeyler yapacaksın geçmişte, lakin şimdi ne kadar temiz olursan ol sana güvenilmesini bekleyeceksin, olmayınca gemiyi terk edeceksin. Benim tek bir anladığım var aşktan kardeş, kaçmak yok, pes yok; karşındaki sana inanmıyor ama sen değiştin diyelim, unutma ki mühim olan asla onun sana inanması olmayacak, doğrusunu istersen o asla sana tam anlamıyla inanamayabilir bile, önemli olan tek bir şey varsa o da senin bıkmadan bu uğurda harcadığın çaba, aşktan bahsediyoruz sonuçta... Sana inanmayabileceğini neden mi söyledim? Şey gibi düşün, anlatır durular ya hani yalancı çoban falan, kırkta yılda doğru söylemiş ve kimse inanmamış, kaldı ki bu da onun suçu. Sen de aynı durumdasın, lakin akla mantığa sığmaz şekilde karşındakini suçluyorsun sana inanmadığından, halbuki başa dönüp baksan sana ilk şansı veren de o, sen onu değil o seni seçti...

Ah delikanlı, tamamen haksızsın demiyorum ve bu cümlemi biraz acımasızca bulabilirsin belki fakat "Yapmasaydın!".Akıl senin değil mi? hadi diyelim değil, tamam diyelim herkes hata yapar; ama sanki senin hatalar biraz boyunu aşmış, sense bununla yetinmeyip, seni affetmeyenin affetmeyişini benim "pişkinlik" olarak yorumlamaktan çekinmeyeceğim şekilde suç kılıp, onu, seni seven kızcağızı ondan ayrılarak cezalandırmışsın. Bir insanın onu seven bir insandan kendi suçu için ayrılmak istediğini ilk sende duyuyorum; keşke de duymaz olsaydım, çünkü sana çokça kızgınım; tamam sana haklısın dedim ve hala da bu lafın arkasındayım, lakin işe bak ki bu defa da benim kızgınlığım senin haklılığını aşıyor, aşsın da zaten, aşmazsa bende hata vardır; zira sen kendin salya sümük hale bile gelsen o kızın gözlerinden sadece bugün akıttığın onca yaşın tek bir damlası dahi olamazsın...
Yakışmadı aslanım, olmadı, ayıp, iş miydi bu yani, elle tutulur yanı olmayan bir akıl kalabalıklığını fiile dönüştürmeden evvel bir bana danışsaydın keşke...

Sana kızgınlığımın ötesinde inan bana gerçekten üzülerek bir şey söyleyeceğim, seni tanımasam ve gerçekten aşırı iyi niyetli bir insan olduğunu varsaysam dah; sen bunu da yaptın ya kardeşim, artık hayatın toparlanmaz, bir daha sana bu manada kim güvenir Allah bilir, geçmiş olsun. Olan bizim kıza oldu ama, o neleri atlatmadı, bunu da atlatır; sense biraz zor, çok zor... Ne yaptın ettin onun için bile olsa kendini yaktın bak. ne vardı biraz düşünmeyi, ufacık zorlukta koyvermemeyi bilseydin. Dışarıdan yorumladığım için rahat salladığımı düşünecek olma sakın, benim aşk hayatıma girse mesele, muhtemelen bitmezdi bu yazı...

Yine de sana son bir umut bırakalım; hala geri dönmek için geç kalmış sayılmazsın, abi tavsiyesi...


0 Yorum:

Yorum Gönder