Sosyal Soluk


Yahu bu tam olarak ne biliyor musun okuyucu? Hani o bir zamanlar, her şey güzel giderken gerçek sandığım eşler dostlar vardı bildin mi? Sanki hayatım orada kaldı benim, onlar benim için ölünce hayatımdaki kalan insanlar bir tür klon gibi. Hani gerçeğe çok yakın olabilir ama gerçek olmadığını bildiğin için rahatça davranabilirsin ya; bir oyuncak köpeği kesmek ile gerçek ve canlı bir köpeği kesmenin arasındaki hissi farktan söz ediyorum. Bütün hayatım. O tat, kaybolup gitti çoktan, yenisini yutsam ne tükürsem ne? 

Sosyal gerçekliğim soldu, birbirlerine karşı içten pazarlıklı insanların dışa yansıtmadıkları sert ve açıkça yanlış şeyleri yansıtma inisiyatifini almak beni suçlu kılıyor ise onlar da içlerinde suçlu değil midir, öyleyse kim kimden nasıl farklı olduğunu iddia edebilir. 

0 Yorum:

Yorum Gönder