İlgilendirmiyor Beni Herhangi


Kendi kendine dönüyor dünya,
Kaybedecek bir şeyin olması için 
Kayıbın tanımı gerekiyor önce 
Ordan oraya seken kayıp halim,
İlgilendirmiyor beni herhangi

Eskiden bir yerdeydim, biriydim sanki
Orada kaldı ben olan, benden olan
Şimdi bir ruh gibiyim, değmiyor olan geçen
Her şeye alışılıyor, herkes iyi yahut kötü görüyor
İlgilendirmiyor beni herhangi

Bir tür simülasyon kadar etkisiz gerçek yalan,
Mezar değil bahçede olsan, alışık değilsen
Misafirlikte gibi en iyi ihtimalle, rahat edemezsin
Kendimi aklamak değil derdim
Aklım, kalbim, varlığım, artık olmayan bir yerde

On yıl önce Alptuğ'dum evet, artıksa cismen.
Kuklası kırılırken birinin, canı nasıl yanmıyorsa
Ben de öyle uzaktan bağlıyım hayatıma 
Biliyorum böyle olması kötünün kötüsü ama
İlgilendirmiyor beni herhangi, ne yazık ki. 

,

0 Yorum:

Yorum Gönder