Rezerve


Birini orada görmeyi sevmek vardı eskiden.
Hani başını çevirip görürsün de, bilinçsiz gülümsersin...

Şimdi boş oralar, manzarası köhne, aşı acı
Kim gelse otursa o masaya, yabancı.
Ayağı kırık masanın; masa onu, o masayı yadırgar
Göze batar müdavim yerinde, tanrı misafiri bile
Ölüm haberiyle keşfettiğin şarkıcı gibi.

Sahibi nerde o köşenin, bir zamanların mutlu, kalabalık masasının.
Şahibi yok, kapandı servis, ışıklar söndü.
Gidiniz efendim, ne size ekmek çıkar ne bana.
Şimdi devren satılık hayatım, öyle bir devrir ki,
 dahil değilim
Gidiniz efendim saat geç artık, hep de öyle kalacak, en gecede kırıldı akreple yelkovan.

Gidiniz efendim zorluk çıkarmayınız,
Masa da kalmamış artık bu kalpte, nereye oturacaksınız
Gidiniz efendim yanacak bu mekan, böyle mümkün ısınmak.
Sizin için söylüyorum, ben bay mühim değil 
Müessese öldü, kapanacak hesap.

Afiyet ola dünya, ben bittim de sen doydun mu?

,

0 Yorum:

Yorum Gönder