Bensiz İyi Olacak


Belki de yeterince feda etmedim kendimi. 

Șöyle sağlıklı düşününce, eğer benimlelik insanları öyle veya böyle üzüyorsa, yıpratıyorsa ve bunlar en sevdiğim insanlarsa... Onlara sevgimi ancak çekilerek yaşayabilirim.
Biliyorum dostlarım, siz hepiniz hep bana biraz bencil olmamı söylediniz ve ben dinlemedim, şimdi ise gerçekten dinlememem gerek sizi, sadece sizin için.

Çünkü gerçek bir dost, dostuyla, ikisinin dostluğu ile ilgilendiğinden daha fazla ilgilenir. Ben kayıp günlere düşmenin hüznü ile bu gerçeği atladım. Dostları için ölebilir olduğunu iddia eden biri, onları onlar için bırakabilmeli.

Bu öyle veda gibi değil, benim için acıklı yalnızca ama işin ucunda sizin mutluluğunuz varsa, sanırım bunun bensiz oluşuna takılmamam gerekiyor. Belki bir gün bu ezeli yaralarım kapanır ve normale döneriz, inşallah, yine de o güne kadar geçmişten kaçarken yanımda sizi götüremem. Velhasıl. İyi ki varsınız, hayatımda veya değilken. 

Kardelen, Gizem, Esra, Șeriyfe... Sizi hep güzel hatırlayacağım. Gidişimi size söylemiyorum çünkü... zor olduğu için. 

0 Yorum:

Yorum Gönder