Keşkeli Şiir

Gözlerim kayıyor sevgilim, kafam karışıyor, herkes nerde?
Kimse yok mu yoksa? Başından beri yok muydu kimse?
Öyle bildiğimiz, dayandığımız, ekmeği bölüştüğümüz...
Sen nerdesin, biz?
Benim içimden başka bir yerde var mıyız, onlar var mı?

Hayalin hayal olduğunu anlamanın acısı mı üstümdeki?
Al n'olur, al bunu üstümden, beni al burdan, it umuda.
Geç kalacaksın bak, zamanım daralıyor, görmüyorsun.
Tek sen değil, kimse görmüyor, içimi görmüyorsunuz.

Unutturma beni olur mu sevgilim,
Bilinsin ki hep iyilik düşünüp iyilik yapmaya çalıştım;
Herkesi -ne yazık ki- sevmeye çalışmak yordu beni.
Kötü biri olmadım ben, bunu unutturma.

Hainlere bile sırt çeviremedim, esirgemedim elimi
Düştüğümde yalnızdım ama kaldırdım illa düşeni;
Birileri olsa da, gün sonunda yalnız kalacakmışım,
Yazık sevgilim; düşüyorum, bana yazık, sana keşke...

0 Yorum:

Yorum Gönder