Temașa-i Tevafuk

Senle ben artık birbirini bulmaya dahi utanan iki yorgunuz belki sevgili, gündelik koşturmalarımız diri bıraksa da bizi azıcık... Biliriz, aynı damla üzerimize düşen yalnızlıktan.
Nasılından geçtim artık yaşamanın, orada bir yerlerde daha evvel hiç duymadığım sesinin anlattıklarına bunca yıl geç kalmış olmanın niyesi üstümde daha çok.

Gerçi sanırım sen beni aramıyorsundur, muhtemelen başka birini ben sanıp ona hayran hayran bir bakışın vardır... Kızma ama öyledir bilirim, kadınlar öyle yapar; ha ben hiç yapmadım mı, haklısın belki de en çok ben yaptım ama hodri meydan sevgili: Senin yokluğun mu daha ağır benimki mi?

Ben hadi neyse de seni de ezdiler belki, ben sandığın tüm o insanlar benden inancını da yitirtti hayatına girebilecek herhangi kimseye duyacağın güveni de; bir ellerin bir ellerim yeterdi oysa ki şairin dediği gibi, belleyelim yetsin.

Kanıma karışmış ihtimalin,
Su gibi nefes gibi. 

0 Yorum:

Yorum Gönder