Çapkın Kız?

Bu kadınlar bizi bizden bile değil,birbirimizden aldılar azizim.Bu kadınlara tam bir ad vermek istesem kesinlikle"vitrin kadını"derdim,daha fazlası değil.Esasen tecahülde ancak bu denli mükemmel olabilirdi onlara olan yaklaşım.Ummak diyoruz biz buna,umuttan da farklı olarak el ile tutulur en ufak yanı yok,çünkü umuda nazaran inanç bile kısmen burada.Ama bir hata değil,bile bile yapılan bir yanlış da değil.Tüm bunların arasında o kadar muazzam bir şey ki bu kadını üstlenmek,tahmin dahi edemezsiniz...
Üstelik de o kadının,sizin ona sunduğunuz en ufak sevginin binde birini bile belki hiç kimseye gösteremeyeceğini varsayarsak belki de bu en büyük göze alıştır manen,fikren de en büyük aptallık;bu iki terimin bu defa çatışmaması ne garip,her şey ortada olduğundan olsa gerek belki...

Yaptığımız şeyin adı beklenti değil,olduğumuz şeyin adı köle değil,ama olan aşk;bu üç terimin bağdaştırıldığı herhangi cümle,bilhassa vicdanen yanlıştır bana göre...
Ama ne var ki kimse kimsenin bir ara dönemi olmak istemez nihayetinde,buruşturulup atılmış ya da diğerlerinden bir farkı olmaksızın birinin hayatında vücut bulmuş bir şekilde.Nasıl bu kadar rahatlar anlayamıyorum."Aa ben şu çocukla çıkmıştım"diyen bir kız duydum mesela geçen gün;arkadaş bir iş,hatta ne işi bayağı bayağı hayatın bir dönemi bu kadar mı yalnızca bir şey yapmış olmak için yaşanılır,kimse bana bunu izah etmeye kalkmasın alnını karışlarım...

Yani bu sözü geçen kadınlar üzerinden belki yığınla zaman geçmesine karşı hala kendini üzerinizde bırakabilirken,sizin sadece kısa ve ona göre tatlı bir anı olarak kalmanız samimiyet gereği gerçekten küfredilesi bir durum...

Kadınlar kadınlar diyorum ama yanlış anlamayın esasen bunu yapan herkesten iliklerime kadar nefret ettiğimi beni biraz tanıyan herkes bilir.Mesela ben ne kadınlar gördüm,onları koyveren umut taciri erkeğe,kayıtsız kalıp yeniden döndüler;bahsettiğim hanfendi bunu okuyor olsa gerek o yüzden söyleyeyim.
Senin suçun değil bu;böyle yapmasaydın da yeterince sevmemiş olmayacaktın,böyle yaptığın için aptal falan da sayılmazsın...
Sadist tipler değiliz hiç birimiz,bu da acıyı sevmek değil;seni vuran merminin hatrına ölmek diyoruz biz buna,ki bu çok kutsal bir şey...

0 Yorum:

Yorum Gönder