Belli Belirsiz

Yeni bir moda var bayağıdır,artık takip edesim de gelmiyor da zaten.Sevdiğini belli etmek bu modanın adı,ki o nasıl oluyor hiç bilmiyor ve deli gibi de merak ediyorum.Çünkü benim bildiğim söyleyerek belli edersin,o da söylemek olur zaten;birkaç örneği incelediğimde aynılarını önceden kendim de yaptığımı ama bende aynı sonucu değil de kanka olmayı,ya da itici olmayı sağlamış olduğunu gördüm.Ne yani sevdiğin kişinin seninle yakın arkadaş ya da düşman olmasının arasında aşk gibi bir ihtimal yok mu?Aynen..Niye şaşırdınız ki,yok işte...

Şunu da belirteyim bir insanı seviyorsanız ondan korkarsınız,incitmekten,kaçırmaktan ve daha sonsuza kadar sıralayabileceğim mantıklı ya da saçma türlü sebepten dolayı.Yaklaşamazsınız,daha doğrusu yakınlaşamazsınız,uzaktan seyreder ve muhtemelen hayran kalırsınız..Kimileri utanıp çekinmekle bir tutar bunu,oysa siz sadece temkinliydiniz.Haliyle böyle temkinli olmamak için onun da sizden beklemiş olduğu üzere siz de ondan bir belirti beklersiniz aranızda bir şey olabileceğine ya da en azından dürüst olsanız buna değeceğine dair,belirti diyorum ama bildiğin umut yani...

E bu iş böyle gider mi?Gitmez,gitmiyor da,gitmedi;örnek olarak başta da bahsettiğim gibi bir bir söylemek,bunu yaptığınızda hiç belli etmediğinizi anlıyorsunuz zaten,zira karşınızdaki şaka yaptığınızı sanıyor.Ama artık benim gibi "Master degree" yapıp daha en başından bu işin olmayacağını bilerek kendi içinizde bitirme çabasına girip,yalnız nezaketen bir dönem ondan hoşlandığınızı bu kişiye söylemişseniz gram da üzülmüyorsunuz...
Bakınız bu reddedilmek de değil,"Sen beni sevmezsin muhtemelen ama bil ki ben seni bir ara seviyordum"derseniz bu Türkçe'de"Beni kov!Sen beni kovamazsın,ben istifa ediyorum!"demekten farksızdır.Onurlu bir şey tabi bu,özellikle de bir zamanlar onu sevmiş olduğunuzu bilmesi gerektiğini kabul ettiğiniz,ayriyeten de olmayacağını bilip bu işe kalkışmadan döndüğünüz için...
Hem kazanıp hem kaybettik ha bu teşhise göre?Her zamanki gibi diyorsunuz yani,ha o zaman sıkıntı yok;biraz daha yaşayıp,nefes alıp vermeye devam...

Ha bu arada bilen biri varsa Allah için bana da öğretsin şu belli etme olayını ya...


0 Yorum:

Yorum Gönder