Şimdi Sevda

Ne ki şimdi sevda,istemem yan cebime koy hanım kızım..Hem sen bilmezsin;kaldırımlara basarken bile kontrol ediyorum artık,boşa çıkar su falan sıçratır,sırılsıklam olurum aşıklar gibi..Korkuyorum işte yalan mı söyleyeyim,bayağı beli açılmış çocuklar gibiyim;üstümü örtsem sıcak açsam soğuk,uyanıp dururum gece yarılarında...
Ben aşkı hatırlıyor muyum ki sor bakalım,yalnızca bugün bitmiş bir sevdayı gördüm,cildimdeki bütün kan içime çekiliyor gibi geldi o kadar.Ama olur öyle dimi ya,olur yani..Psikolojik sonuçta bunlar,adını duyduğumda gözlerimin kararması,ona benzeyen birini gördüğümde nefesimin daralması falan,psikolojiktir psikolojik...

Sana aşık olmamı mı bekliyorsun,ama önce var olman gerektiğini unutmamalısın;yani el insaf kadın,insan bi'karşıma çıkar,tanışırız,samimi oluruz,aşık oluruz..Çok mu üşengeçsin sen de,benim gibi yeni yetme yazar müsveddelerinin kendilerince karaladığı birkaç satırı okuyarak mı geçiriyorsun gününü...
Sahi,benim gibi birini neden seveceksin ki?Şiirler,yazılar,türlü duygusallık,alışılmadık müzikler,edebiyat parçalar gibi laflar.Az çok tahmin ediyorsundur,ben senin bildiğin erkeklerden değilim..Maço değilim,agresif değilim,hayatımda doğru düzgün tek kavga bile etmedim;gerçi sana da sorsam ne vakit dinlediği müziğe,izlediği gilme ağlayan bir erkek görmüşsündür kim bilir...

Şimdi biz ayrı dünyaların insanı falan değiliz de,sen yoksun mesele orada..Beni de anlamaya çalış biraz;''Sevgilin var mı?''dediklerinde ne cevap vereceğim?-tamam,demeyeceklerini ben de biliyorum tabi-İsmin yok,cismin yok,hayal bile değilsin..Hatta şuan bariz''olmayan birine''yazıyorum,bu da tam bi'çılgınlık,yaşamanı isterim,mesela bana karşı...

''...Amaan,çok uzattım lafı;gelirsen zili çalma,zira kapıya hacet görmüyorum ben...''

1 Yorum: