Özgecan'ın Katillerine

Duyarlı Türk toplumuna;

Ülkemin hukuk anlayışı benim vicdanımı temsil etmiyor;ilahi adalet var tabii de,siz çok hazırcısınız be kardeşim...

Bunları-NOT:Orjinalinde burada küfür olarak algılanabilecek birtakım sözcükler sıralıydı,ancak ısrarla belirtmeme rağmen kadına karşı bir hakaretmiş gibi algılanabiliyor olması beni son derece üzüp yıprattığından kaldırma gereği duydum-,yaksam veyahut hayli mazoşist çeşitli cinsel saldırılarda bile bulunsam içimdeki bu şey geçmeyecek..Tanımadığım,yalnızca bugün resmini gördüğüm bir kadın için ağladım,kibarca katil zanlısı olarak tabir edilenler için ise suan karşımda olsalar tek bir laf bile edemeyecek kadar değmez ve bıkmış hissediyorum,midem bulanıyor...
Öte yandan bir de boğazımda kalmış bir lokma gibi intikam,benim olmayan bir intikamı sahiplendiren cinsten bir kin ve bu kine engel olamayacak kadar az insanlık,mantık...

Ben bir yazarım,şairim,kadınlara şiirler yazıyorum.Ve bugün bir kadın"Allah bütün erkeklerin belasını versin!"dediğinde, durup"Haksızsınız"bile diyemiyorum;nefret ediyorum kendimden, ben öldürdüm sanki,ben yaktım,ben tecavüz ettim!..
Erkekliğimden,insanlığımdan,mesleğimden tiksinir oldum; çünkü bunca zaman kadına şiddete karşı birşeyler yazdım,iyiler zaten yanımdaydı kötülerinse umurunda değildim;birşeyleri hissettiremeyeceksem,değiştiremeyeceksem ne demeye yazıyorum ki ben?!

Lafın gelişi insan olan katillere;

#Özgecan'a,#ÖzgecanAslan'a tecavüz ettin,yaktın,dereye attın da ne oldu?!Pişman olmanı zaten ummuyorum o ayrı dava,ama mutlu da olamazsın;yani benim mantığım bunu alıyor...
O geri gelmeyecek ve zaten gelmesin de,orada senin gibileri barındıran yok,oranın adı cennet...
Seni bıraktım bi'de oğlun var dimi,yani sana ne kadar erkek diyebilirsek o kadar oğul..
Tövbe haşa Allah'ın hikmetine lafım yok lakin millet çocuğu olsun diye fedakarlıklar ederken sen kendin gibi bir p*ç yetiştirebiliyorsun(Bilmeyenlere izah edeyim;bu kelimeyi bunu yapanlar baba-oğul olduğu için kullandım),senin gibi yüzlerce haşere daha üstelik..Zerre gocunma da yok ben ona taktım esasen,oğluna çocuğun olacak yaşta bir kıza...
Neyse kafamda canlandırdıkça lanet ediyorum..Çok çırpındı dimi,çığlık attı,sesi kısıldı;sizin nasibini asla alamayacağınız masum ve narinlikte elinden gelen yegâne şey buydu çünkü,ağladı...

Bir de seni şoför yapıyorlar,Allah'ım ne primitif bir düşüncedir sadece ehliyet gözetmek..Allah bilir sen kendini esnaftan bile sayıyorsundur,soran olursa"Ekmeğimizin peşindeyiz biz!"falan diye dayılanıp delikanlı ağızları yapmayı da çok iyi bilirsiniz siz...
Hoş ki bi'bildiğiniz de budur..Bu kadardı,zira daha fazla sana hitap edersem insanlığım şirke düşecek...

33 Yorum:

  1. Herkesin anlatmaya calisipta acikliyamadigini coke güzel anlatmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin demek istedigi dusunceleri cok dogru bir sekilde anlatmissiniz.Bravo! Ama bunu duyacaklarmidir? Sesimizi duyurabilecekmiyiz?Bu ulkede kadina yer yok.O adiler idam edilmedigi surece daha cok seyle karsilacagiz.Artik sokaginda tek basina yurumeye cesaret edemeyecegiz.Artik yeter!

      Sil
  2. Hislerimiz daha da açıklayıcı olamazdı. Helal olsun .

    YanıtlaSil
  3. Bravo çok güzel yorumlamıssınız .

    YanıtlaSil
  4. Böyle şerefsizler yüzünden ben yaşadığım ülkeden utanıyorum, böyle dinsizler yüzünden ben geceleri sokağa çıkamıyorum. Yazık ülkeyi bu duruma getirenlere, vicdanınız rahat mı? Gencecik bir fidandı o, kim bilir ne hayalleri vardı onun. Şimdi bu adalet kelimesini bile hak etmeyen ülkede kadına karşı eziyet dinmiyor. Sesinizi yükseltin artık! Burdan anne-babalara sesleniyorum erkek çocuğu değil ADAM yetiştirin!

    YanıtlaSil
  5. Böyle insan görünüşlü mahluklar olduğu sürece bizim korkularimiz hiç geçmeyecek. Ben ve benim gibi bir çok insan yalniz yürümeye cesaret bile edemeyecekler. Bizim insanlarımız öyle acımasız olmuşlar ki kendi başlarına geleceğinden şüphe bile etmiyorlar. Yaktığı gibi yanacaklar bunu bilmiyorlar mı? Sizi alkışlıyorum çok güzel yorumlamışsınız..

    YanıtlaSil
  6. Çok doğru, o geri gelmeyecek, otobüs şöforü ha, ben bunlar yüzünden yarın nasıl gideceğimi düşünüyorum, insan mı bu da..

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size bu asil davranışınızdan dolayı sonsuz teşekkür ediyor, karşınızda eğiliyor, ayakta alkışlıyorum..Keşke tüm insanlar sizin gibi olabilse, hatta en çok da erkekler...

      Sizin gibi insanlar tarafından okunmak ve sizden yorum almak benim de kalitemi yükseltti,belirtmeden geçemeyeceğim... :)

      Sil
    2. Herkes kendine yakisani yapar.Ama yeter artik.Turkiye degismesin degismesi gereken adaleti.Dogru duzgun sokaklarinda gezemeyeceksek neden var bu Turkiye! Adalet yerini bulsun artık yeter! #artıkyeter Ya bize birakin o serefsizi yada idam edilsin.Cok mu sey istiyoruz? Ben bi bayan oldugun icin ozur dilerim.Bu ulkede bayanlarin yeri yokmus demek.

      Sil
  8. Bir kadın olarak tebrik ederim bravo..

    YanıtlaSil
  9. İfade müthiş, ama atlamayalım ki, bir de en az o "müsveddeler" kadar suçlu bosvermişçiler var bu ülkede! Ve hala yazıyor, çiziyor, rahatça yorum yapıyorlar. İşte onları da atlamamak, bu adiler gibi aynı kefeye koymak lazım.

    YanıtlaSil
  10. Acımızı paylaşmanızdan çok duygulandım. Bir erkek olarak bu sizin aileninizin sizi yetiştirmesinden kaynaklanıyor. Ailenizi tebrik ediyorum sizi böyle bir insan yetiştirdikleri için.

    YanıtlaSil
  11. mehtap aslan16.02.2015 11:00

    Bi erkek olarak kadinlarin acisini bukadar icten hissedip dile getirdiginiz icin tsk ve tebrik ediyorum.aslinda en buyuk eksiklik aile ici egitim demekki istenildigi zaman duyarli anlayisli kadina sahip cikan adam gibi adamlarda yetistirilebiliniyo

    YanıtlaSil
  12. En büyük eksiklik sizin gibi düşünebilen adamlar yetiştirememek elinize kaleminize yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. HELAL OLSUN. Senin gibilerininde olduğunu bilmek mutluluk veriyor... Ailen seninle gurur duymalı böyle harika bir evlat yetiştirdikleri için...

    YanıtlaSil
  14. kesinlikle haklısınız...

    YanıtlaSil
  15. Ne yazık ki bu ülkedeki sınav sisteminde bile 3 yanlış bir doğruyu götürüyor. 3 şerefsiz doğru olan özgecanı ailesinden vahşice koparıldı. Ne yazıkki kurunun yaninda yaş ta yanıyor. Belki de sizde yandınız. Genelleme yapmak elbette ki doğru değil. Fakat bildiğim tek şey var. Bu ülkede KADIN OLMAK zor zanaat diyorlar ya. Aslında doğru olan zor zanaat değil. Bu ülkede KADININ ADI YOK ki zor olsun öyle değilim ?

    YanıtlaSil
  16. Sizin gibi düşünen adam gibi adamlarla düzelecek inşallah hersey

    YanıtlaSil
  17. Tuğçe Arslan16.02.2015 22:17

    ben bu konuyla ilgili konuşurken kendimi zor tutuyorum kötü şeyler söylemekten siz gerçekten de bunu çok iyi başarmışsınız bence

    YanıtlaSil
  18. Helal olsun ✌👏👏👏👏

    YanıtlaSil
  19. öznur deliktaş17.02.2015 01:19

    böyle güzel ve temiz hislerle açıklanabilirdi helal olsun

    YanıtlaSil
  20. Sizin düşüncelerine katılıyorum. Bu kadar yalın ifade ettiğiniz için teşekkür ederim size, ellerinize sağlık. http://mydarlingofsingle.blogspot.com.tr/2015/02/bunlar-yasansin-istemiyorum-artik.html bu da benim blogum

    YanıtlaSil
  21. Öncelikle bu insan dışı olay ülkeyi tamamen sarstı.İllaki böyle bir olayın olması,bir kızın hayatı yok olmasımı,bi ailenin perişan olmasımı gerekiyordu.Hayır,tabiki de.İnsanlar zaman ilerledikçe sapkınlaşıyorlar.Her gün haberlerde kadına şiddet görüntüleri çıkıyor.Sokağın ortasında bir kadın öldüresiye dövülüyor,hırpalanıyor ama toplum kesiminden adam akıllı bir dur diyen yok.Ülkemizde sadece kadına şiddet de yok zaten.Öyle asil bir medeniyetden gelip böyle durumlara düşmek en azından benim için çok ağır.Adalet terazisi bu ülkede düzeltilmezse daha ne Özgecanlar olur.Bir iki şey bilen vatandaş bile herşeyi biliyor gibi böbürlenip boş bir konuşma yapabiliyor.Sizin burda yazdığınız yazı çok iyi bir davranış ve insanlığınızın bir nevi göstergesi.Bazı kimseler klavye ustalığı yapıp burda boş konuşurken,bazılarıda ciddi anlamda üzülüyor ve kendi başına,yakının başına gelebileceğini düşünüp sarsılıyor.Bir şairin böyle bir konuyu kalemine alıp yayımlaması çok güzel.Elinize sağlık...

    -Esra D.

    YanıtlaSil
  22. Kaleminize sağlık, keşke tüm erkekler bunun yarısı kadar duyarlı olabilse.
    - felis s.catus

    YanıtlaSil
  23. Aslında en az bu kadar köşelere çarpıp, insanlığını bu ülkede yaşamanın lanetiyle sınayan bir kadın olarak artık şiir okuyamaz, yazamaz, şarkı dinleyemez sandım kendimi... ama direnmeyi seçtim alt etmeyi, benim onurum kimsenin sapkınlık güvencesi olmayacaktı karar verdim.
    Bu toplumun utancı benim çığlığımdır, çığlığı atmak zorunda kalmam rezil olanın ben değil yapanın olduğu, içinde benim sebeplerimin bulunmadığına ikna oldum.

    Bu savaşı hepimiz veriyoruz. kendine şair olan şahsım bu toplumsal baskıyı yazmadan şiirlerine karıştırmadan yazamaz, çizemez oldum.
    Paylaştığınız samimi görüşleriniz ve desteğiniz için teşekkürler elinize kalbinize sağlık.

    YanıtlaSil
  24. Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. Bizim olmayan intikam..hepimizi tetikleyen intikam..ozgecan yerinde bizde olabilirdik hırsı..

    YanıtlaSil
  26. A. Melissa CÜMRÜ11.02.2016 19:25

    İlk öncelikle merhaba. Bana Twitter'dan fikrimi merak ettiğinize dair bir Tweet atmıştınız. Bana da cevap vermek düşer, tabii ki. Bana verdiğiniz link eğer yanlış değilse beni bu yazıya getirdi. Yazınız tekrar ve tekrar okudum. Kaleminize sağlık. Yazılan her cümle çok doğru, bana kalırsa. Yazar olduğunuzu söylemişsiniz. Ben de bir yazarım. Aslında, amatör bir yazar diyebilirim. Kendimi bu konuda geliştirmek için uğraşıyorum ve yazarlığın bana kattığı bir şey varsa o da yanlışı doğru olarak anlatmanın ne kadar yanlış olduğudur. Kısacası, ben öyle düşünüyorum. Kendi fikirlerime gelirsek, Özgecan Aslan'ın haberini duyduğumda "Yine mi bir kadın cinayeti?" demiştim. Sonra haberlerde çıktı ve ben de internette araştırma yaptım. Çıkan sonuçlar beni baya üzmüştü. Bir an şunu düşündüm. "Özgecan Aslan yerinde ya ben olsaydım? Ya da annem? Ya da arkadaşlarım?" Ve ben bu soruyu hala kendime sorarım. Okula gittiğim zaman neredeyse bütün gün hocalarımızla Özgecan Aslan'ın cinayetini konuşmuştuk. Hocamız bize "Neden bu adamlar bu kıza böyle bir tecavüz de bulundu?" demişti. Bir arkadaşım da "Aileden gelen eğitim eksikliği." demişti. O gün eve gittiğim de gerçekten düşündüm. Eğitim sisteminin hata bir insan için eğitimin ne kadar önemli olduğunu fark ettim. Sadece, Matematik ve ya Biyoloji öğrenmek değildi olay. Okulumuzun Müdüresinin dediği gibi, okula insan olmak için geliyoruz. Nasıl konuşulacağını, nasıl fikir yürütüleceğini, nasıl erdemli bir insan olunacağını öğrenmek için. Kısacası, bu kadar çok düşünmeme sebep olmuştu Özgecan Aslan'ın cinayeti. Bugün, ölümünün 1.yıl dönümü. Okuluma gittiğim yolda Özgecan Aslan'ın 'Unutmadık, unuturmayacağız!" afişleri asılı. Bana fikrimi sorarsanız Özgecan Yasası çıkmalı. Çünkü, bu ülkede ki kadınların yaşamaya hakkı var. Gülmeye hatta hamile olduğu halde dışarıda gezip tozmaya. İstediğini giymeye, başka kişilerle konuşmaya, sevmeye, ağlamaya, mutlu olmaya vs. Kısacası, siz erkeklerin hakkı olduğu her şeye bir kadınında hakkı var. Kaç kez eleştiri aldım şu düşüncemden ve burada da alabilirim ama kadın ve erkek eşittir. Ne birisi üstte ne de altta. Eşittir, bu kadar. Ben artık gazete okurken 2.inci sayfaya geldiğimde bir kadının ölümünü görmek istemiyorum. Bunu için Twitter'dan eylemde yaparım, okulda kampanya başlatırım ya da aklımıza gelecek başka başka fikirler. Evet, yazdıklarım pas geçilecek, okunmayacak hata göze girmek için yapıyor diye bile algılanabilir. Cidden, kimsenin ne düşündüğü umurumda bile değil. Düşündüğüm şeyi az önceki satırlarda söyledim. Bu ülkede yaşayan kadınlara taciz, tecavüz şiddet ve aklımıza gelebilecek başka kötü şeyler yaşasın istemiyorum. Çünkü, eşitiz. İkincisiyse , eğer arkadaşımın dediği gibi aileden gelen eğitim eksikliği bu cinayetlere sebep oluyorsa eğitim de gerçekten değişmesi gereken şeyler var ama bizim eğitim sistemimizde Meslek Lisesine giden öğrencilerin ek puanı kaldırılması hata başka olumsuz değişiklikler bile buna pek önem gösterilmeyeceğini düşündürüyor, bana. Benim bu cevabımda bana katılmayan olabilir. Fikir ve eleştiriye daima açığım. Sizin bile geri gelecek cevabınız benim için önemlidir. Bana Tweet atarak düşüncemi sorma inceliğini gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Tekrardan Kaleminize sağlık. Saygılarımla...

    A. Melissa CÜMRÜ.

    Not: Mobilden yazdım. Eğer imlaya göre yanlış yazdığım kelimeler varsa beni affediniz.

    YanıtlaSil