Kadına Karşı

Hiç sevgilim olmadı benim,bi'defa aşık olmuşluğumu bilirim kazara...
Ama ne bileyim,buna rağmen tutup da hiçbir kadına zarar vermek bir an için bile geçmemiştir aklımdan;hiçbir şekilde kendi zevklerimi bastırmak uğruna bir kadının namusunu,hayatını elinden alabileceğimi düşündüğüm de olmamıştır..Peki bende mi bi'yanlışlık var?Zira böyle 10,100 değil milyonlarca örnek varmış...
Yukarıda Allah var şimdi yalan söylemeyeyim,aklım başıma ermeden öncesinde,insanlıktan,adamlıktan zerre haberim olmadığı dönemlerde,çocukken birkaç kadına küfretmişimdir belki;ki onu da yapmazdım şimdiki aklım olsa...
Senelerdir kadına şiddet hakkında gerek sert gerek yumuşak her tür üslupla birşeyleri anlatmaya çalışıyorum herkes gibi,ruhun,ilişkinin,insanlığın her türlü inceliğini gözler önüne sermeye çalışıyorum oysa nafile;
Çünkü bu soysuzlar ben aşkın kitabını yazarken dalga geçip ağzına sakız edenlerle,aşk,sevgi ve kadınla ilgili yazdıklarımla,her türlü şiirimle dalga geçenlerle aynı yerden gelmeler...

Ne garip,benim ömrüm kadınlara şiirler,yazılar yazmakla geçiyor,insanlar onlara küfrediyor,taciz ediyor,tecavüz edip öldürüyor!..Ben mi insanım onlar mı;hoş ikisi de benim için kötü,zira insansam onlarla olmaktan değilsem de kendimden utanacağım,belki onu bile yapamayacağım...
Peki ben niye yalnızım,fark edilmeyecek kadar mı şeffafım yoksa bütün erkekler aynı diye o kervandamıyım;neyse,zaten insanlık bu durumdayken bunu sorgulamaya cesaretim yok benim...
Şimdi tek birşey söyleyeceğim,kesin birşey,tamamen arkasında olduğum birşey;
''Bunları vicdanen bir gram insandan,erkekten sayabilen tek bi'Allah'ın kulu varsa şayet,ben de adam değilim,erkek değilim,insan değilim!!!''

Şimdi ise ben bir itirafta bulunayım izninizle;
Bu insanlar anadan doğma zorba,vahşi,haysiyet yoksunu değiller tabi,nasıl oluyor biliyor musunuz?Birisiyle tartışırken size küfrediyor,yanınızdaki en yakın arkadaşınız ise''Küfretti,vurmayacak mısın?!''diyor mesela,eğer vurmazsanız,ağzınızı bile açmazsanız o cüce beyinliler bunu asalet değil de pısırıklık olarak algılıyor;sizi de buna ikna edebilirlerse onlardan oluyorsunuz...
Öte yandan bakıyorsunuz bütün serseriler,sigara içenler,içki içenler uyuşturucu kullananların kız arkadaşı var ama sizin yok;daha da bi'bakıyorsunuz onlar o kızlara küfrediyor,vuruyor,ağlatıyor ama sizin yanınızda hala bi'kişi bile yok...

Daha çok şey var da ne bileyim hüzünlendim şimdi,çünkü bu düzen hala değişmedi,hala toplum kendi ayıplarına başkalarını uydurmak için debeleniyor,nesilden nesile çok b*ktan birşey ilerliyor...

İyi insan olmak da zor bu ülkede,hor görülmemek,ayıplanmamak,saçma karşılanmamak çok trajikomik olsa bile imkansız..Ki metin olmaya davet edemez olduk insanları,kötüyle kötü olmamak gerektiğini bilseler dahi içlerindeki öfke ağır basıyor.Herkes biliyor ki idam gelse suçlular geberip gidecek,masumlar geri gelmeyecek,üstüne üstlük ne hınçlarını alacaklar ne de dünya temizlenecek;ama insanlığı sürükledikleri bu ruh hali öylesine iğrenç ki acıdan nevriniz dönüyor...

10 Yorum:

  1. tabiki siz doğru yoldasınız ! ama nedense kızlarımız serseri ayyaş bir erkek için,ailelerine bile sırtını dönebiliyorlar.benim yaşım var,onlara acıyorum tv de kadın programlarında,ailelerine yalvarıp özür dilerken.öyleki çoğu kez,kendilerinin zarar görmesiyle sonuçlanmıyor olay.o serseri adam, karısının eve dönmesini kendine yediremeyip,tüm ailenin canını alabiliyor. eğitim diyeceğiz,ama eğitmen (kısa giyen kızları taciz edin) derse....
    ben kısacası ümitsizim bu ülkenin gidişatından !
    birde durup dururken, öldürülen kızlarımız var.günahı ise minibüsle evine gitmek ve tecavüze direnmesi.
    keşke sizin gibi düşünenler çoğalsa ve kızlarımız çok yanlış,tercihler yapmasa.
    ama,minibüste kendi yolunda kızı katleden sapıkları engelleyemeyiz.galiba tek çözüm kızlarımız yalnız kalmasın (ama her bir kızımızın başına koruma dikemeyizki).
    ne ACI ve KORKUNÇ !!!

    YanıtlaSil
  2. Erkek denilen varlıklar güçlü olduklarını göstermek için kadınları kullanıyorlar.Bu yaptıkları güçlü olduklarını değil ne kadar düşüncesiz,cahil,bencil olduklarının kanıtıdır.Buna son verilmesi gerekiyor.

    YanıtlaSil
  3. Gercekten cok dogru yazmissin..!!

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir çalışma olmuş. Kendinizi diğer kişilerle karşılaştırma yapmamanız gerekir. Her insan farklı kimliktedir, kimi cani ruhlu, acımasız, zorbanın teki varlıklar(ne insan ne hayvan demeye dilim varmıyor) kimileri de hayata pozitif yaklaşan ve hayatın kendine verdiklerini sindire sindire hazmetmiş insanlardır. #ÖzgecanAslan'ın hala resimlerine bakamazken ona bunları yapan canilerine idam mı derseniz bilemiyorum. İdam onlar için kurtuluş olur.

    YanıtlaSil
  5. İdam onlar için kurtuluş olur ama hapishane çözüm değil. İnsanlar ciddi bir ceza almadıkları için rahatlıkla cana kıyabiliyorlar. Cana karşılık can alınmalı. Giden gelmez ama gerçek bir ceza ile yeni canların gitmesine engel olunabilir. Eminiz ki bunlar sadece duyduklarımız daha fazlası var bunların

    YanıtlaSil
  6. son zamanlarda çok fazla olaylar yaşanıyor ve belkide biz olayın önemini daha yeni yeni kavrıyoruz.sesimizi çıkarmaya daha yeni yeni başladık.bu tür olaylarda suçu işleyen kişiler yüzünden toplumun geneline bu olayı mal edemeyiz. yani bir adam kadın öldürmüş adamların hepsi kötüdür vs vs burda asıl mesele insan olabilmekte bence.birini suçlayıp ona suç atmak kolay olandır. asıl mesele herkesin kendisini sorgulayıp hatalarını görebilmesidir ve bunları düzeltip başkalarına zarar vermemesidir. ben inanıyorum ve biliyorum ki hiçbir kötülük cezasız kalmaz. bizi yaratan Rabbim hesap günü geldiğinde hiçbir kötülüğü cezasız bırakmayacak ve tüm iyiliklerinde karşılığını verecek. ülkemiz nereye gidiyo diyoruz ama bu sadece bizim ülkemizde görülen bir şey değil. her yerde dünyanın her yerinde bir günde milyonlarca insafsız olay yaşanıyor. cinayet , hırsızlık , gasp, yaralama , darp vb. ama tek fark belkide onların adaletlerinin yasalarının bizden daha iyi olmasıdır. ama ben inanıyorum ki eğer iyi bir insan olursak( insanlar ne söylerse söylesin, ne yaparsa yapsın) eninde sonunda dünyada daha iyi bir yer haline gelicektir. ama tabiki de böyle olayların yaşanması çok üzücü. insanları kim olduklarıyla değil yaptıklarıyla değerlendirmeliyiz. sünni, alevi, müslüman, hristiyan, kadın, erkek, siyah, beyaz. bunlar yanlızca küçük birer detey önemli değiller. önemli olan hırslarımız , isteklerimiz, kendi mutluluğumuz uğruna başkalarını üzmemek.önemli olan kişilik nasıl biri olduğun.ve sizin söylediğiniz doğru kişiyi bulamama meselesine gelirsek bunlar birazda kader kısmet. hakkınızda hayırlısı😊

    YanıtlaSil
  7. Sen bu yolda ol. Zamanı gelince Rabbim seni hakedecek bir insan çıkarır karşına. kızlar hep iyi insanlarla dost olur kötü insanlara aşık olur. Takı evlenene kadar alamazlar. Aşk biter kalan kişilikler birbirini tanımayak hal alır. O zaman senin gibilerin değeri anlaşılır ama iş işten geçmiş olur kız için. Hep iyi adamlara kötü kadınlar sahip olur. Aşktan anlamaz aklaksız aklı fikri parada olan kadınlar Aşk dolu adamları kapaRlar sonra gene hüsran olur ya hayatın kanunu bu yada aşk denen şeyi hiç kimse tam anlamıyor.. seni taktir ediyorum.gerçekten yazdığın gibi bir insanSan öyleysen yalnızlıktan korkma. Yanlış bir ilişkide olmak yerine doğru bir yalnızlık en güzeli. Yüreğine sağlık ( FtmOksn)

    YanıtlaSil
  8. Yazdıklarınıza en icten dileklerimle katılıyorum.Cok doğru şeyler kaleme almışsiniz. Kufretmek bağırmak dövmek ' erkeklik'se sizin gibi gerçek erkeklerin kıymeti hiçbir zaman bilinmez bu ülkede.Ama bu durumda bazi kızlarında etkisi var.Kufredenin dayak atanin yanında olup alkış yapmaya devam ederlerse bu durumların daha kötüsü olur.boyle yspan sozde erkeklerin en kisa zamanda gerekli tepkilerin verilip gerekli cezanin alınması sağlanmalı. Sizin tarzınızdaki gerçek erkekler kaydıysa eğer hayat daha sağlıklı olur, umarım en kisa zamanda sizde kalbinize layık birini bulursunuz ve hayatınız daha güzel devam eder.Kaleminize kalbinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Çok doğru düşünüyorsun ve çok güzel yazmışsın bence artık sizin gibi erkekleri bulmak çok zor güven olmuyor birçoğuna. Emin olun doğru yolda gidiyorsunuz siz böyle devam edin ülkemde böyle erkeklerin olduğunu da öğrenmek bana mutluluk veriyor . Sizin gibiler iyi ki var keşke bütün erkekler sizin gibi olsa...

    YanıtlaSil
  10. Erkekle Adamlik arasinda cok buyuk fark var ayni insan olmakla insan gibi gorunmekte oldugu gibi cok insan gorunumlu kisiler gordum ben ilk basta inandirici rolleri o kadar fazla ki ama sonra gercek yuzlerini gosteriyorlar.Biz Ulkece berbat bi doneme dahada surukleniyoruz bu zihniyetle yakinda insanlik kalmicak biz hem kucuk bi yanlista insanlara kotu damgasi vurup onlari toplumdan atiyoruz ve bu yaptigimiz yuzunden bi canavar yaratmis oluyoruz onlara kotu damgasi vurmadan dinleyip iyi yonunu cikartmak yerin bunu yaoarak onlari bi kahosa surukluyoruz ve onlarda bizlere boyle davraniyorlar onlari korumuyorum ama biz hem bi insana on yargiyla yaklasirsak kotu damgasini vurup onu toplumdan atarsakta bi ise yaramiyor bunu demek istiyorum.Kizlarin oyle erkelklerin pesinden gitmeside buyuk bi aptallik sevgi diyolar ask diyolar ama onlar sadece onu korucagini dusunuyolar veya baska nedenler uretiyolar bu gereksiz dusuncelerine.Ve sizin icinse demek istedigim gercekten insanligini adamligini kaybetmeyenler her zaman yanlizlaga mahkumdur cunku toplumda o kadar az kalmislardir ki o davranislari yaptigi guzel seyler insanlara garip gelir hatta onlari bile dislarlar bazen onlar gibi olmadiklari icin siz sakin kendiniz olmaktan boyle olmaktan vazgecmeyin boyle insanlara gercekten ihtiyacimiz var toplum olarak.(Kadina siddet hayir İnsana siddet hayir Hayvana siddet hayir kisaca Siddetin her turlusune hayir bu sacma zihniyet yok edilsin artik insanlar ofke yerine sevgi gibi duyguyuda bilmeli artik yoksa gun gectikce bu toplum cokecek insanlik olecek vicdan yok olucak)

    YanıtlaSil