Gücüme Gidiyor Allah'ım

İnsanlığımdan utanıyorum,erkekliğimden,adamlığımdan,mesleğimden,birilerinin bana saygı duymasından utanıyorum;sadece adını bile bilmediğim bir fahişe evladı gencecik bir kızı katlettiği için,yaktığı için...,

Onların yaptığını onlara yaparsam onlara benzerim;Ama Allah'ım sen de görüyorsun,haşa senin adaletinin geleceğinden şüphem yok ama nefsimin de hatrı var;ben aşık olmaya cüret edemezken türlü kötülüğü göz kırpmadan yapmaları gücüme gidiyor...
Ben edeb-iyat yaparken,şiirler yazarken senin nimetlerine;onların sana karşı gelip nimetlerini hor görüşü gücüme gidiyor...
Allah'ım seninle bir kulun olması gerektiği kadar samimiyim,içten konuşacağım o yüzden;sen de görüyorsun biliyorsun uzun zaman nice şeyler yaptım,yazdım kadına şiddeti gidermek için.Yumuşak dille de sert dille yaklaştım kullarına,ama anlamıyorlar Allah'ım;kafirler,senin kulun olmaktan nasibini almamışlar,Muhammed'in ümmeti olduklarının farkında değiller zira...

Çok gücüme gidiyor be Allah'ım,sen herşeyi bilip görsen de sana dile getirmek isteyecek kadar merhametsizliği,sevgisizliği,hatta insanlık yoksunluğunu...
Allah'ım senden ufak bi'de ricam var,en azından sana göre ufak;lütfen bunların cezalarının bi'kısmını da olsa bu dünyada göster;biliyorum öte taraftaki cezayı karşılamaz ama,diğer kulların ateşi biraz olsun diner...
İyiliği kötülerden öğrenmek gücüme gidiyor Allah'ım,sırf onlara inat iyi olduğumu hissedince gücüme gidiyor..Senin yarattığın bu diyarı kullarının berbat etmesi gidiyor esasen,kullarının kullarını kuldan saymayışları gidiyor güüme...

Bi'de çok korkuyorum Allah'ım,Muhammed'in kavmindeki o adam gibi kendimi tutamayıp kötülüğe kötülükle karşılık verirsem diye,onlar yüzünden kendimi kaptırırsam ilkel düşüncelere.Ödüm kopuyor Allah'ım,dindirirsin sen bu korkuyu;zorbalığı güçten bilirsem,zorbalığa tahammülüm kalmaz da onlara benzersem.Kalbimi katılaştırısam,benzersiz duygularımı kine değişirsem...

Sen iyi'lere hakim ol Allah'ım,az daha sabır ver bizlere...

0 Yorum:

Yorum Gönder