Eski Hayaller Yeni Hedefler

Eskiden de hayallerim vardı tabi,her insanın korkarak da olsa aklından geçirdiği pek çoğu umutsuz hayallerim..Ama hedefim yoktu.Basit şeylerdi bunlar,çoğu kişi için temel ve büyük değerler.Ne bileyim bir aşk,eş,yuva,bir çocuk,belki iki çocuk,belki ikisi de kız...Hayallerin de temellere dayandığını da,bu temellerin çok önemli olduğunu da bilmiyordum sanırım.Öyle ki tüm bu hayallerimi tek birinin üzerine kurmuştum,beni sevmemiş ve sevmeyecek,sevemeyecek bir kadın...

Safi sadakat bu,öncesinde ve sonrasında bir başkasının olmayışından bahsediyorum.Mevzu şu ki benden sadakat bekleyen biri yoktu,sevgi bekleyen,aşk isteyen,buna ihtiyacı olan bir Allah'ın kulu bile yoktu;nasıl mı bu kadar kesin konuşuyor ben gibi bir adam,çünkü olsa yanımda olurdu...

Ha şimdi ne oldu,beklenmeyeni yaptım ve yapıyorum artık,hedeflerim var,yüzüm gülüyor,olmam gerekeni biliyorum,olduğumdan,olandan ve hatta ilk defa olmayanın yokluğundan memnunum;ama lütfen,lütfen bu böyle gitsin...

Ali Lidar'ın da dediği gibi''Ben severim sevmesine de,toplum buna hazır değil''Şimdi yine bir ihtimal çıkar karşıma,bir umut,öyle zannederim,kapılır giderim...
Unutmaya başlamışken tam da,kendi değerimi başkalarında bulup başkalarına birşeyler katmayı hedeflemişken;artık benim için başkalaşmış bir kadının,başkalarının yerini almasına izin veremem...

0 Yorum:

Yorum Gönder