Hala Sevmek Nedir?

Avuçlarımın içinden bir bebek kayıyormuşcasına panik ve telaş..Neyin çaresizliği ki bu,hangi öfkenin dinmek isterken hüzne karışmışlığı,hangi günahın sinelerde unutuluşu?Ya da ne bileyim..Karşılaştığım üç kadından dördünde seni bulmam,ruh gibi kaybolsam da seni görüşüm?
Niye kayıtsız kalamıyorum ki sana,aşk vardı ama bitti diye bahsi geçerken mazinin,yüreğimin ufkunda dört dolanışın nedir?Komadaki bir hastanın parmaklarını oynatması gibi umut mudur bu,kestirmek için yatmış insanın bir daha kalkamaması gibi bir ümitsizlik mi?
Hem ne kadar normal kalbimin,gözlerimin,beynimin,kulaklarımın,göz pınarlarımın sana yersiz reaksiyonlar gösterişi..Eskiden olsa bunları kendime sorardım,ama istemediğim bir cevabı yıllardır aldığım gibi yine almak istemiyorum..Evet korkuyorum,ödüm patlıyor;yüreğime seni sorduğumda aşık olduğumu söyler diye,yalan söylemeyi bilmez diye...

Sana aşık olmak ya çok radikal ya da çok dikta;hoş,kendi kendime dikta etmem de,kendimi radikalleştirmem de bir o kadar mantıksız..Çok mu kapalı konuştum,beni biliyorsun...
Sevmiyorum ya güya,değiştim ya,umurumda değilsin falan ya..Tüm bu yalanları bir kenara bırak da en ama en acısı herşeyin çöpe gidecek olması;sevmesem mazi,sevsem gelecek,ki böyle olunca da anladım ki ben çok fütursuz bir adamım...
Seni sevmediğim zamanlarda senin beni sevme ihtimalin de pek tabii artmadı,kaçan kovalanır derler ama ne sen Jerry ne ben Tom;Leyla'yla Mecnun olurduk da oturmadı bir türlü fon...
Şimdi seni seveyim mi dersin;hiç sevmemiş,veyahut hep sevmiş gibisinden..Yalancı oldum di'mi şimdi ben?durduk yere bayağı yalancı oldum,kendime,sana,ona buna...Kendimi kandıracak bi'adam değilimdir,nasıl ki sen beni sevmezken dahi beklediysem bu da öyle birşey işte...

Olmayan kadınları tasvir edip onlara aşık olmak,tam bir yazar safsatası işte bu;neymiş efendim o beklediğim kadın bir gün gelebilirmiş..Şükür ki bi'Allahın kulu da dönüp demedi''Yanı başındaki gelememiş,gökten yar bekliyorsun''
Yalan söyleyecek halim yok;ayıptır,günahtır ama seviliyorsun.Geleceğin yok da zaten,bil ki bekleniyorsun...
Bunu niye yazdım ben de bilmiyorum,öyle işte;şimdi komşuya gidiyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder