Huzur


Huzur nedir? İyi hissetmek falan filan bilmem ne. Iyi de ulan bu mutluluk! Her mutluluk huzurdur ama her huzur mutluluk değildir mi desek peki? Nedeni şu:

Huzur bana göre "bari" demektir, hani "Bir huzur ver" dersin falan ya. Huzur demek, ben artık mutlu olmaktan iyi hissetmekten geçtim, koyverdim, bir şeylerin böyle gelmiş böyle gider oluşunu kabullendim, hiç olmazsa bırakın bu yaşadığım şeyleri sessiz yaşayayım demektir. Yokluktur huzur, bir şeylerin eksikliğinin idrakına sığınıp, var olmayan şeylerden, en güçlüsü "eh işte" olabilecek tavırlar çıkarmaya çalışmak, dişine tırnağınla ve en önemlisi tek başına iyimser bir kumpanya yönetmektir.

Huzur istiyorum demek, beni anlamıyorsunuz ve hiçbir şeyin de çözüme kavuşacağı yok, bari laf kalabalığınız altında ezilmeyeyim demekle bire birdir. Bir bakıma "Kaçıyorum, uyum sağlayın, önce bunu bildiğinizi ardındanaa beni unutun.

Huzur istiyorum okuyucu, yeterince eriyebileceğim kadar gözden irak, her zamanki kendi kendime. 

0 Yorum:

Yorum Gönder