Sığdırdım

Sana müjdeli bir haberim var kız, hadi yine iyisin bak oldu istediğin...

Hani yere göğe sığdıramadığım alelade bir aşkım vardı ya sana karşı,şu karşılığını değil depozitosunu dahi bir türlü
veremediğin aşk vardı ya onu diyorum..İşte onu her yere sığdırabiliyorum artık,yanımda taşıma derdim de kalmadı ki oh ne ala;artık boşa yer kaplamadığına göre yüreğimde,senin gibi kiracıyla uğraşmaktansa veririm satılığa...
İlan falan yaptırmak istemedim ya,bir de para mı vereceğim üstüne;ne güzel kelepir,şairden az kullanılmış bir aşk işte...

Canım asıl mesele o değil de çayını iç öyle anlatayım;
Nereye sığdırsam bilemedim eskitmeye çok uğraştığın paslanmaz aşkımı...
Kadehlere boşaltsam da diksem kafaya dert,tütüne sarıp yaksam yine dert;gülüşlerime saklasam yanaklarım solardı,iki dudağım arasına soksam tövbe açılmazdı,göz kapaklarımın altına sersem etraf mahsunlaşırdı...

E ben de sözlere,yazılara,şiirlere,kitaplara,romanlara sığdırdım;ne o pek mi az geldi hanım kızım;sen hesabı kitabı benden daha iyi bilirsin ne de olsa,ama ben bile anladım ki;kalanını reddetmiş olmana rağmen,bu bile sana fazlaydı...

0 Yorum:

Yorum Gönder