Gurur Duyuyorum Kendimle

Hep birilerine bir faydam dokunsun,vefalı bir adam olayım istedim ben;ki bunu gösteremediğim,amacımdan saptığım zamanlar da çok oldu kabul..Ama siz amacıma ulaştığımı kanıtladınız benim,sizlere de umut verdiğimi söyleyerek,benim sayemde farklı bir hayata adım attığınızı söyleyerek;bunun için de,sizden önce ben size teşekkür ederim...
Her işte bir hikmet;bir umutsuzluk sayesinde başlamıştım yazıp çizmeye;şimdi bakıyorum ki birkaç cümlemle insanların hayatı değişiyor,daha ne isterim...
Ülkenin,dünyanın dört bir yanındaki binlerce yüreği kıpırdandırabildim;aşka inanmayan nicelerini inandırabildim,gözlerinden yaş akıtabilecek kadar derinine,yüreğine ulaştım onca insanın..Memnunum ve mutluyum;meğer mutsuzluk sandığım onca şeyin bit kadar olduğunu da fark ettim sayenizde...

Sizlerin de istediği gibi gurur duyuyorum artık kendimle,herşeyi,onca kişiyi karşıma alaraktan..Çünkü birileri beni ciddiye alıp adam yerine koyuyor,yazdıklarımı okuyor,nice hoş temennide bulunuyor;bunun ne kadar güzel ve özel birşey olduğunu bir ben bilirim belki de..Bu yüzden hepinize tekrardan teşekkür ederim...
Artık kendimi işime veriyorum açıkcası;beni sevmeyen,bir başkasını seven o kadının ardından beklemeyeceğim gelmesini bu 4. sene;umut bile olsa,ihtimalsizlikte umut edip batağa saplanmayacağım,onun yerine beni daha tanımadan bile tanıyorcasına kıymet veren sizlerin yüreklerinde var olmayı bin kere tercih ederim...
İlk başlarda çocukça aklımla''Okunsun yeter''diyerek başladığım bu mesleğime 4. senemde''Yeter ki insanların yüreğine işlesin''diyerek devam ediyorum,Allah izin verirse de böyle devam edeceğim...

2 Yorum:

  1. Alptuğ bu nası yazı yazını hiç beğenmedim keşke yazmasaydın ..

    YanıtlaSil
  2. Yüreğine sağlık ,bu yaşıma geldim ve senden ogrendikkerim hergün çoğalıyor

    YanıtlaSil