Bana Benzeme

Okumadan önce bu parçayı yürütmeniz rica olunur değerli dostlar...



Hayat öyle çok da seçim şansı vermedi bana,sana olduğu gibi.Seçemedim kimi seveceğimi,ne kadar seveceğimi bile seçemedim.Allah katında şakayı seven birileri maksimum seviyeye getirip kaçmış sanki içimdeki aşkın derecesini.Severdim seni ama hiç olmazsa bağlanmazdım,ağlamazdım,acımaz-acınmazdım..En fazla ya şıpsevdilerden olurdum ya da birkaç kadını bir arada idare eden yüzsüzlerden...
Emin değilim ama öyle olsaydım severdin gibime geliyor beni,evet aşk köpekliktir tatlım ama bu değil.Köpeği olmak istiyorsan aşkın,dönüp bana bakacaksın,görmediğin gibi;sana olan aşkımın derecesini kastediyorum tabi ki,hala azalmayışını,hiç bitmeyecek oluşunu..Aman ya,aman boşver;umurunda olmasın,sen sevilme,sev sadece,gözünde hiçbirşey etmediğin adamlara ömrünü verdiğini göreyim benim gibi;ama sakın bana benzeme,ben sonsuzca beklerim sen fazla durma...

Üşütürsün yoksa güzelim,ıslanırsın,birbirine karışır saçların,gözyaşlarınla ne idüğü belirsiz duygu damlacıkları;senle ben bir bütün oluruz,seni neden sevdiğimi daha iyi anlarsın o zaman.O yüzden durma zaten fazla,bir ben olup çıkarsın diye;yanıbaşımdayken bile benden çok çok uzakta bir ben daha...
Bunu duyacağını ölsen beklemezdin benden,ama ben ölsem bile beklerim buna rağmen;neden mi bahsediyorum?diyorum ki,''Eğer gelecek olursan bile birgün,sana olan aşkım hala sonsuzca devam etmesine rağmen seninle olamam''Tadı da kaçmadı,tuzu da bu aşkın,beklemek de sıkmadı beni,inancımı da yitirmiş sayılmam-ki hala varsayımlarla bocalayıp duruyorum-İstek değilsin ki seni elde ettiğimde mutlu olayım,ihtiyaçtan da ötesin,giderildiğinde bile nasıl yoksun kalmayayım ben senden.Öyle böyle değilsin,iyice bana benzedin...

Benzeme bana efendim,kaybolursun;hem de kendinde,hem kayıp hem esir olursun gözlerinde,sesinde,teninde,saçlarında.Hatta saçlarına vuran rüzgarın esmeye devam ettiği sırada karşı yönden gelen aracın içindeki o küçük kız çocuğunun bile seni içten içe hissedişindeki gibi kaybolursun...
Sen benim savaşımsın,kazansam da kaybetsem de biteceksin;sana hayat diyebilir miyim,müsadenle..Bi'dahil olamadın şu hayatta be,benim hayatımda yani;duramadın yedekte bile,senden başka değil 11,1 bile yoktu çünkü,sen de yoktun.Ben desen bazen yarımdım,sana ümidim,umudum olduğu zamanlar yarımdım;sonra hiçleştim,umudumu kaybettim...Demin umutluyum falan diyordum ya hani?o da kendimi kandırmak içindi,asla yalan söyleyemezdim ya,o yüzden ben bile yemedim...

Bana benzeme,yokken var gibi ve yine yok olmak için yaşama;ya da benze,çok ister gibi bir halin var çünkü inan(!)Birgün kendini çok daha başka bir şekilde bul mesela,kendini işine,tüm insanlığa vermiş,tüm bunları bir tek insanın gözlerinin tarifsiz rengini aklından silmek için yapmış.Sonra da anla,ne kazanıyorsun-kaybediyorsun hesabını yap,baktın ki kendine bir borcun yok seversin;ama mutlu değilsen,insanları mutlu ederek mutlu olmayı denersin.Ve eğer biraz bana benzersen,bunu başarır yoluna devam edersin...

Ama yok yok bana benzeme,daha beni sevemezken bile;kendine küser be insan,en mutlu,en umutlu anında bile aynı benim gibi.Aha sonra da beklersin böyle;mümkün olan şeyleri imkansız ve ne kendine ne de sana çok görmeyen,henüz var olmayan belki,ama geleceğine kendine inandığından çok inandığın birini,tıpkı benim de beklediğim gibi yani...

Bana benzeme,
Öldür beni,
Yok et,
Yak-yık;
Ama tüm bunlardan sonra,
Benzemeyi deneme bana,
Aklından bile geçirme..
Senin için...

0 Yorum:

Yorum Gönder