Kerem Tuna İçin

Değerli dostlar,bu sefer de Kerem Tuna için,
Fedakar ve güçlü ailesi,
Annesi Çiğdem,
babası Oğuzhan Kıyakoğlu'na yazıyorum...

Yüzlerce yazım vardır,şimdi tek kelime edemiyorum size karşı;''Başınız sağolsun''desem yetmez,susup kalsam hiçbirşey etmez..''Zor''diyerek iç de çekemem,çünkü güçlü olmalıyım size karşı,herkes olmalı.Bunu da yeni yeni anladım işte;güçlü olmanın başkaları için gerektiğini,insanın kendi kendine yetemediğini yani...

O yüzden de teselli etmeyeceğim sizi,aksine ne mutlu size;şu dünyada kaç ana babanın yavrusuna nasip olmuştur erkenden Allah'a,Cennet'e kavuşup onların yolunu gözlemek,ya da sizin gibi kaç ana babaya böylesine zor ama mükâfatlı bir imtihan sunulmuştur...
Çok mu iyimser davrandım,ama hayat devam ediyor hala,herşey devam ediyor;Kerem Tuna'da bizimle,bizden daha iyi devam ediyor...
En büyük imtihan neden ölümdür sizce?Aslı gibi görünmediği,sadece onu olduğu gibi görebilene en az acıyı,en bol refahı gösterdiği için;siz yok olmakla bağdaşlaştıranlardan olmayın ölümü,ölüme ölüm diyecek kadar kapatmayın gözünüzü hüzünden...

Kötü olan herşey biter,ama iyi olan herşey kalır;çok ama çok fazla zaman geçecek ve tüm bu acılarınız derine gömülecek,ama sizin bu zamanlarda gösterdiğiniz sabrın,metanetin değeri ahirette dahi hüküm sürecek...
Oğlunuz refaha erdi,sizin onu mutlu edemeyeceğiniz kadar mutlu belki de şuan;siz koyvermeyin kendinizi,güzel günler bile değil,güzel sonsuzluklar beklliyor sizi...

Ben biliyorum siz bunların hepsini biliyorsunuz tabi de;olur ya,bazen dile getirmek ister insan yine de...

1 Yorum:

  1. Allah razı olsun güzel yürekli insan seni çok seviyoruz

    YanıtlaSil