Radikal Sevda

Aşk bahsi geçtiği kadar mutlu ve umut doluyken fark etmemiştim.Oysa sen bana bir darbe ki on yıl geriye götüren...
Seninle aşkımın varacağını düşündüğün tek demokrasiyse manda himayesiymiş meğer.Seninle kurduğum tüm hayaller dahi Rönesans öncesi için geçerli olabilirmiş sadece.Sana yasak getirilmemiş,meğer tüm bu imkansızlıklar birer torba yasa teklifi,soru önergesiymiş...

Çok mu politik hanım kızım,buyur sen yaz bakalım;
Benim seni sevmem ihlaliymiş sulh ve adalet gözeten türlü kanunun.Temelini sarsar olmuşsun sevda mülkünün.Hükmü geçerken şiirin sokakta bile,yardım-yataklık yapmışsın sen basit ve sığ aşk çetelerine.Kapalı alanda seni seviyorum denilmez,bak şu terbiyesize(!)Hı dedim tabi tabi,kaderdir demeye getirdiler onadım gitti...

Kırmızılı kadın gibi dik de duramazdın sevdamın karşısında,Berkin gibi koşamazdın ekmek kavgasında.Ali İsmail gibi korkmaz da olamazdın daha nicesi kadar da anlayamazdın aşkın özgürlüğünü...

Yani anlayacağın iyi ki sevmemişsin beni;
Zira sevecek olsan güçler birliği olurdu bu,olağanüstü hallerde devreye girerdi..Oysa bırak ayrı kalsın yaşama-sevme-sevdirme;aksiyona gelemem ben,maksat aşk devletinin bbütünlüğününe zeval gelmesin...

Şimdi ise şehitler;
Leyla-Mecnun,Tahir-Zühre,Kerem-Aslı,FFerhat-Şirin için,
El Fatiha...

1 Yorum: