Niye Seviyorum?

Saat gecenin birine vuruyor,yatmış uyumuşsun çoktan umurunda olmadığım kim bilir kaçıncı günün gecesinde yine.Ben de yine sana yazıyorum,ama ben ne diye sana yazıyorum,bu kör vakitte,gözlerim yarım yamalak açılırken,beyhude düşler gerçekle karışıp beynimi kemirmeye başlamışken...
Şimdi ben hala seni seviyorum,aşığım falan ilk günkü gibi-sıkıldım da artık defalarca dile getirmeye mecbur hissetmekten bu gerçeği-Ama lanet olsun ki şimdi beni sevsen bile hiçbirşeyin aynı olmayacağını da biliyorum ve bu hayatımda gördüğüm en sahici saçmalık...

Bu arada aklıma geldi diye söylüyorum;senin o kahverengi sandığın gözlerin var ya,kehribar rengi...

Niye hala seviyorum ben seni be?umudumun olmayışı bir yana,umudum olsa hatta bu umut yerini kesinliğe bıraksa dahi birşey değişmeyecek..Niye seviyorum hala öyleyse seni?hangi akla hizmet uykusuz kalıyorum sana birkaç satır yazmak için sadece?
Ki sorulması gereken ani ve önemli bi soru;anlamı vardı tabi,ama ne kadar kaldı tüm bunların?Gözyaşlarının,uykusuz senelerin,gecelerin,beyaz güllerin,yazıların,şiirlerin,aşkın,kitabının..
Tüm bunlar benim hayatım,yazılarımın,şiirlerimin başlangıç noktasısın sen;halen keşfedemediğim ince ruhuma dair nadide bir göstergesin...

Ben bu yoldan giderim yine,yazar çizerim sana,ona buna;kesin aşık olurum,belki tekrar sana,belki başkasına;mutlu da olabilirim kim bilir,herşey değişir belki sonunda...

Aslında merak ettiğim tek birşey var,
tüm bu yaşanmışlıklar,
şiirler,şarkılar;
senin için ufacık,
minicik birşey ifade ediyor mu?
ne ediyor?

1 Yorum: