Seni Gidi Yüreğim

Herkese yalan söyledim ben be,yine,yine en başta kendi kendime..Neymiş sevmiyormuş artık onu,bir dönem nefret etmişmiş,yüzünü görmek dahi istemiyormuş.Bak zen bizim afacan yüreğe ya,yaşın kaç başın kaç evlat senin,kimi unutuyorsun sen kimi?Hem kimin kalbisin sen,benim;az çok tanımıyor musun gölgesinde pıt pıt attığın ruhu be,bücür seni..Cin olmadan adam çarpıyorsun ama olmaz ki,bir öyle bir böyle dört döndürüp kıvrandırıyorsun adamı,yazık değil mi?Büyüdün de beni kandıracaksın,onu sevmediğime inandıracaksın ha?
Çok beklersin sen,ben de çok bekledim zaten;benimsin ya,sen de bana çekmişsin,bekle bakalım bekle yürek efendi...

Seni gidi hergele yürek seni..Şimdi de pişman oldun itiraf ediyorsun ha herkese,et bakalım et,sen böyle devam et.Beynimi devredışı bıraktın aklın sıra,yine beni sen kontrol ediyorsun..Seni gidi hergele yürek,kimden vazgeçmiş ki başka kimi sevecek?Rahatladın mı bari biraz,hoş ki hiç sırtından inmemiş o boş çuvalın,yani yokluğun ağırlığı bir daha binince daha mı iyi oldu sanıyorsun tepene?Yüreksin falan ama bu sefer beyinden iyi bildin,harbiden de öyle çünkü...

Belki ben de sana uyduğum için böyle diyorumdur bilemiyorum,yüreğimle yaşadığım içindir,seninle sevdiğim için..Her ne olursa olsun ben yine kendimim;sana da bu yüzden kızamıyorum ya,her defasında yine bir aptallık yapıp,şu mantık sarhoşu olmuş adamı aşk ile derbeder edip bazen gerçeğin bile 5 para etmediğini gösterdiğin için,belki de en çok senin bu bana gösterdiğini,benim bir başkasına gösteremediğim için.Benim yapamadığımı ben olup yaptığın için kalbim,varım senle aşık kalmaya,hiç olmayan ama olmuş da bir kadına.Ne kaybederiz ki,en kötü biz bizeyiz;ha olur da ayrılırsak,sen gidersin Allah olur,Allah ile baş başa,bedenim kara toprakta,yazdığım 3-5 satırda da o an bile bitmemiş bir aşkın anısıyla...

Bak gel biz senle açık açık konuşalım olmaz mı?Yine umudun olsa yine sorarsın,ilan edersin aşkını bıkmadan,karşına alırsın herkesi değil mi?Ve sana birşey söyleyeyim bazen kendini bile kandıramıyorsun biliyor musun,hala onu her gördüğünde içinde oluşan sızıyı biliyorum,o yüzden benden saklamaya çalışıp da kendini yorma,çarpıntı yaparsan bana da bela.Hala sesini duyduğunda içinin titrediğini de biliyorum,birisini uzaktan ona benzettiğinde oluşan küçük panikleri de...Ama dedim ya kızamıyorum;sevdiği için kendine kızmak,anca vazgeçmişlerin bahanesidir bunu da en iyi senle ben biliyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder