Hata Benim

Hale bak be,ne kadar irrasyonel bir yaşantım var,ne kadar orantısız bir adamım.Bir kadın beni seviyor,bütün süslü sözcükleri seriyor önüme,alışık olmadığım günaydınlar ve pek çok şey;aramızda kilometrelerce mesafe var..Hadi bu birşey değil,olur öyle,olmalıdır eyvallah;ama ben hala,bir zamanlar beni sevmemiş o kadını sevmediğimi bir türlü söyleyemiyorum,ne sevdiğim belli ne sevmediğim..Çok kötü bir yalancıyım ben,Allah beni davul etsin ne diyeyim...

Ve tüm bunlar da kahretsin ki yetmiyor,hayal kuruyoruz birlikte,çocuklarımız olursa falan diye;gerizekalı bu gönül durulmuyor ki bir türlü,diyorum''Herhalde onun ismini koyarım''.İş midir benim yaptığım,kendimle birlikte diğer herkese de türlü eziyet.Ben de hak etmedim tabi tüm bunları,oysa onların payı daha çok gibiydi masumiyette..Hata benim,değilse de gönlümdeki şu namasum aşk hazinesinde...Neden böyle olduğunu sorgulayamıyorum bile artık,türlü işkence gibi tüm bunlar..Ve yine gitmek istiyorum,yine aynen alıkoyuyorlar...
Sonuç;sıfırdan bir hayat pek de birşey değiştirmiyormuş meğersem,bunu geç anladım;gerçi böylesine sıfırlanmış hayatı da ben istemedim,resmen zorla atıldım...

Arada bile kalmadım üstelik,bu ne rezilliktir böyle;birine çığırasım gelirken''Beni neden sevmedin?!''diye;bir diğerine utancımdan bakamayasım geliyor''Beni nasıl sevebildin?''dercesine.Kötü bir adam değildim ben,hala da değilim;oysa attığım her bir adım kötülük,hepsi de bir başkasının canını yakıyor.Ben yansam razıyım,kibrit çöpü değilim neticede,iyi kötü sebat eder buna da dayanırım;ama ben çok insan ağlattım kardeş,bile isteye yapsam acımaz canım da,herşeyden bi' haber herkesi savurdum attım...Ne diyordu bozkırın tezenesi''Hata benim,günah benim,suç benim!''Senin değil be Neşet usta,bizim değil feleğin;kızamıyorlar da bize çatıyorlar,biz bile kendimize...

0 Yorum:

Yorum Gönder