Diyemedim Sana

Seni seviyorum işte,seviyorum,seviyorum,seviyorum;sana karşı kullanmaya sakınıp utandığım bir kelimeyi kullanarak yazacağım bu sefer sana,''sevgilim''!..

Ey sevgilim,seviyorum seni,deli gibi,aptal gibi,ölür gibi mesela..Oysa ki ben hiç bakamadım gözlerine uzun uzun,doya doya,huzurlu bir uyku çekebilecek kadar dinleyemedim sesini,seni hissedebilecek kadar bile dokunmadım ben sana..Ben seni hayal edemedim bile,biz olduğumuzu hayal dahi edemedim bunca senedir;imkansızlığından mıdır,yoksa mükemmel oluşundan mı bilmem,bilme şansım da hiç olmayacak zaten..Yüzüne bile bakamıyorum,ağzımı açamıyorum karşında,kahretsin!Yüze küskün,gönlü barışık oldum iyice;sırf bana baktığında,içimde sana yanıp ağladığımı anlayacaksın diye belki...

Sana söylemek de olmaz ki şimdi,o imalı fotoğrafları beğendiğinde,sırf içimde bir umut olmasın diye kendi kendime kızdığımı,hüzünlenmeyeyim diye kendi kendimi güldürdüğümü falan,ya da ne bileyim,sana aşık olduğumu bir defa daha söylememek için herşeyi yok saya saya..Onun dışında,her akşam yastığa ilk başımı koyduğum anda,hafızamda senin için öldüğümün ve yağmur yağdığının canlandığını da söyleyemem ben sana,hala ak ile karayı seçtiğimi de senin için,seni sevebilmek için...

Neyse zaten hiçbirşeyi söyleyemedim ben sana,ilan-ı aşk ettikten sonra''Beni neden sevmedin?''bile diyemedim,geçse bile içimden..Seni ne kadar sevdiğimi de asla söyleyemedim ne sana ne kimselere,ne de neler yaptığımı senin için..Kimse bilmez,yazsam çizsem bile;sessiz sedasızım,bil ki seviyorum seni...


''Ben denizde bir gemi,dalgalar vurur beni;ben ağaçta bir yaprak,rüzgar savurur beni...''

0 Yorum:

Yorum Gönder