Koyayım(Küfür İçerir)

Ne yaptığıma karışanın,incelediğim şeyleri benden habersiz"dikizleyerek" bir de bana haksız laf edenin,yazdıklarıma ve kime yazdığıma karışıp laf yetiştirenin,beni tanıdığını zannedip utanmadan hakkımda birseyler uydurup adımı çıkaranın,aşkla ve aşkımla alay edip ona benden bana ondan laf edenin hepsinin A.KOYAYIM(adını)

Şahsi zevklerime ne karışırsın be cahil karı,senin ayıp olarak gördüğün o şeyler çağın modern Sanat anlayışının belirgin örnekleri,doğru ya ben de sana anlatıyorum niyeyse,sen ne Franz Kafka bilirsin ne Salvador Dali'den haberin vardır,git mesela kiliselere,türlü yarı çıplak resim vardır,bu da sanattır da sana açıklamak yorucu...

Ağız dolusu küfretmek istediğim öyle p.ç(pirinç)ler var ki,her Allahın günü bir ayrı karşıma çıkıyor bu adını koyduklarım...
Şimdi birşey desem/yapsam adalet öyle güzel tecelli edecek ki bu s...ük(sönük)lere,ama biliyorum ki ağzına s...ığım(sarıldığım) şu dünyada o zaman ds yine ben suçlu olacağım,or...u(ordu) olmak bunu gerektiriyor anlaşılan...

Altı üstü bir avuç serserinin yine onlar gibi kendini bilmez türlü ucubelikleri,neden s..lediğimi(söylemek) ben de bilmiyorum,artık ne sabrım kaldı ne tahammül..Ha beni hala tanıyamayıp bu 3-5 aşşağlık insana iribar edenlere de sadece yazıklar olsun!

İnsanlığını 10'a katladıklarım sizi...

Zerre kötü kelam etmedim,anlayan anladı zaten,yakında da sahiplerine ulaşır elbet bu hitaplar...

0 Yorum:

Yorum Gönder