Selamsız

Uzun zaman sonra tekrar yazıyorum sana,çünkü içime dokunuyor,hala,her an,her an ilk günkü gibi..Hani selamı sabahı kestim ya sana göre,doğru;ama ne istediğimden ne istemediğimden,sadece yüreğim el vermediğinden...
Fark ettin mi bilmiyorum,seninle yeniden göz göze geldiğimizin her defasında binbir tuhaf oluyorum..İçimden demek geçiyor''Seni hala seviyorum!'',bağırmak ve haykırmak istiyorum tüm dünyaya...
Bütün kelimeler her gün gelip gelip geri dönüyor hergün dilimden,iyice azap çekiyorum sanırsın,yutkunamıyorum dahi bazenleri;oysa hüzünden değil,sevgimden.Olmuyor işte,bir zamanlar olmuş bitmiş şey bir daha olmuyor;göze alırım ama,ne sen ne ben,gözlerimiz bunu istemiyor biliyorum...

Ama olmaz biliyorum,yine sonumuz aynı,yine sonsuz karanlık,yine benden çok sana kırgınlık..Yeniden söyleyeceğim de içimde bir umut yeşerdiğinden falan değil,sadece sana karşı borçlu hissetmemek için,beni anladığından emin olduğum için rahatım bu kadar...
Ama kız bana,bağır,çağır söv bence,çünkü lazım,çünkü ancak bundan anlarım ben...Çünkü senin olmayışında,beni seven bir kadının karşısında,sen için duramadım;yalan söyleyemedim,seni unuttuğumu falan yani..Dayanamadım,onun benli hayallerine seni de soktum çıkardım;duygularıyla oynamadım da,sessiz sedasız kayboldum,tıpkı sende olduğum gibi...

Yine ben haklı çıktım görüyorsun,sen bile demiştin biter,bitecek diye ama yanlıştı;bitmeli de denmişti,oysa bana göre yanlış,kimine göre en doğrusu..Sana yine seni seviyorum diyemem,itiraf ettim yine yükümü attım..Yine sen istediğini sev,çık,istediğini yap;eskisi gibi olmayacak söz veriyorum,sadece bu tarafta da hala seni seven birinin varlığından haberin olsun,en çok da senin hakkın çünkü bu...

Ben Alptuğ,yine bir delilik yaptım,tövbesiz,pişmanlıksız dönüyorum..Affet beni,affetsinler...

0 Yorum:

Yorum Gönder